لوگو چری

چری و جدیدترین شرایط فروش

سه شنبه - 27 اسفند 1398

پیشرانه- شرکت چری در ایران کار خود را ابتدا با برند ام وی ام و محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی آغاز کرد اما بعد چند سال فعالیت شرکت مدیران خودرو تصمیم گرفت محصولات به‌نوعی لوکس و گران‌تر این شرکت را این بار با همان نام چری به بازار عرضه کند.

پیشرانه- شرکت چری در ایران کار خود را ابتدا با برند ام وی ام و محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی آغاز کرد اما بعد چند سال فعالیت شرکت مدیران خودرو تصمیم گرفت محصولات به‌نوعی لوکس و گران‌تر این شرکت را این بار با همان نام چری به بازار عرضه کند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» به‌این‌ترتیب مدیران خودرو خودروهای چری تیگو ۵، چری آریزو ۵، چری تیگو ۷ و چری تیگو ۶ را در طی سال‌های اخیر به بازار عرضه کرد.

شرایط فروش تیگو ۵

نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی بود که محصول جدید شرکت چری یعنی مدل تیگو ۵، در نمایشگاه خودرو گوانگژو به نمایش درآمد؛ از سال ۱۳۹۵ هم شرکت مدیران خودرو عرضه آن را در قالب تیپ‌های متنوع به بازار ایران آغاز کرد.

پیشرانه چری تیگو ۵ نیو فیس از نوع ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است که دقیقاً ۱۹۷۱ سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر ۱۳۶ اسب‌ بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و ۱۸۲ نیوتن‌متر در ۴۵۴۰ دور در دقیقه گشتاور تولید کند. برای انتقال نیروی تولیدشده پیشرانه تیگو ۵ به چرخ‌های جلو از یک گیربکس ۷ سرعتِ CVT استفاده‌شده است که ظاهراً تسمه انتقال قدرت موجود در محورهای مخروطی شکل آن کیفیت بالایی داشته و توسط شرکت بوش (BOSCH) آلمان ساخته‌شده است.

قیمت چری تیگو ۵ هم‌اکنون ۳۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که ۴۰ درصد به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین بر اساس اعلام مدیران خودرو مدت بازپرداخت برای این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه در نظر گرفته‌شده است.

شرایط فروش چری تیگو ۷

تیگو ۷ پرچم‌دار محصولات چری در ایران بوده و واضح است که این شرکت یعنی مدیران خودرو امیدهای زیادی برای درخشش آن در بازار دارد.

چری تیگو ۷ برخلاف تمام پیشینیان خود به پیشرانه توربو به حجم ۱.۵ لیتر مجهز شده که یکی از آخرین دستاوردهای فنی گروه چری به‌حساب می‌آید. این پیشرانه قادر به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت در دور ۵۵۰۰ و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور است که از دور ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس قرار می‌گیرد.

به جرأت می‌توان گفت به لحاظ ظاهری تیگو ۷ یک سر و گردن بالاتر از سایر هم‌وطنان چینی مثل زوتی و هن تنگ قرار دارد و حتی می‌تواند در قامت یک خودرو اروپایی قد علم کند.

قیمت چری تیگو ۷ هم‌اکنون ۴۷۳ میلیون تومان است که ۴۰ درصد به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین بر اساس اعلام مدیران خودرو مدت بازپرداخت برای این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه در نظر گرفته‌شده است.

شرایط فروش چری آریزو ۵

آریزو ۵ توربو (Arrizo5) یکی از سدان‌های پرطرفدار این روزهای بازار خودرویی کشور است که از اواخر سال ۱۳۹۶ به بازار واردشده است.

شرکت چری برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن سال ۲۰۱۴ از یک سدان جذاب رونمایی کرد که در مقایسه با سایر خودروهای این شرکت از طراحی زیباتر و مدرن‌تری برخوردار بود. این سدان جذاب که آریزو ۵ نام داشت در آن سال تنها به‌عنوان یک طرح کانسپت به نمایش درآمده بود، اما پس از استقبال فراوان، چری تصمیم گرفت پس از رونمایی از نسخه نهایی آریزو در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۵، نسخه نهایی این خودرو را به‌عنوان یک سدان شهری جمع‌وجور به بازار چین وارد کند.

آریزو ۵ (Arrizo 5) پیشرانه ۱۴۹۹ سی‌سی دارد که ۴ سیلندر در کنار هم قرار دارند و ۱۶ سوپاپ ضریب تراکم ۱۱ به ۱ تولید می‌کنند.

این مشخصات از آریزو ۵ (Arrizo 5)؛ یک ماشین نه‌چندان کم‌مصرف و ایدئال برای شهر و سفرهای برون‌شهری را به شما معرفی می‌کند. موتور این خودرو  در ۶۱۵۰ دور در دقیقه ۱۱۶ اسب بخار قوای محرکه تولید می‌کند. حداکثر گشتاور این خودرو ۱۴۱ نیوتن‌متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه است.

قیمت چری آریزو ۵ هم‌اکنون ۲۷۲ میلیون تومان است که ۴۰ درصد به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین بر اساس اعلام مدیران خودرو مدت بازپرداخت برای این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه در نظر گرفته‌شده است

شرایط فروش چری آریزو ۶

چری آریزو ۶ فعلاً آخرین سدانی است که مدیران خودرو به‌عنوان نماینده چری در ایران معرف کرده است. این خودرو یک سدان کامپکت لوکس به شمار می‌رود و در حقیقت می‌توان آن را نسخه‌ای بروزتر و مدرن‌تر از چری آریزو ۵ دانست.

آریزو ۶ در مقایسه با نمونه‌های قبلی آریزو ۵ توربو و تیگو ۵ مدرن‌تر به نظر می‌رسد و تغییرات جالب‌توجهی نیز روی آن اعمال‌شده است.

ازنظر طراحی آریزو ۶ جدیدترین زبان طراحی محصولات چری را با خود به همراه داشته که در بخش جلو می‌توان جلوپنجره و چراغ‌های مشابه سایر محصولات این شرکت را تشخیص داد.

در نمای جلو، یک جلوپنجره بزرگ و در داخل این جلوپنجره یک شبکه دیده می‌شود که چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند. البته بخش زیادی از سپر جلو هم از ورودی‌های هوا تشکیل‌شده و فضای خالی زیادی دارد.

نمای جانبی آریزو ۶ کاملاً اسپرت و شبیه به هیوندای آزرا نسل هفتم به نظر می‌رسد.

جزئیات فنی آریزو ۶ تفاوت چندانی با آریزو ۵ توربو و تیگو ۷ ندارد. این خودرو هم از پیشرانه‌ی توربو شارژ ۱.۵ لیتری (مدل SQRE۴T۱۵B) در تمامی نسخه‌های خارج از چین، بهره می‌برد. با این حساب، نهایت قدرت ۱۴۷ اسب ‌بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه، فراهم خواهد شد.

قیمت چری آریزو ۶ هم‌اکنون ۴۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که ۴۵ درصد به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین بر اساس اعلام مدیران خودرو مدت بازپرداخت برای این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه در نظر گرفته‌شده است

در جدول‌های زیر همچنین شرایط فروش و قیمت نقدی خودروهای چری را آورده‌ایم

شرایط فروش اقساطی چریقیمت نقدی خودروهای چری

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟