۵ دلیل برای خرید دایون Y۷

چهارشنبه - 26 اردیبهشت 1403

پبشرانه- صنایع خودروسازی ایلیا از آغاز فروش دایون دایون Y۷ خبر داده است؛ اما چرا این خودرو گزینه مناسبی برای خرید است. دایون Y۷ با طول حدود ۴.۸ و ارتفاع حدود ۱.۸ متر در زمره بزرگترین محصولات بازار قرار می گیرد و علاوه بر توانمندی های خارج از جاده که در ذات شاسی مستقل آن […]

پبشرانه- صنایع خودروسازی ایلیا از آغاز فروش دایون دایون Y۷ خبر داده است؛ اما چرا این خودرو گزینه مناسبی برای خرید است.

دایون Y۷ با طول حدود ۴.۸ و ارتفاع حدود ۱.۸ متر در زمره بزرگترین محصولات بازار قرار می گیرد و علاوه بر توانمندی های خارج از جاده که در ذات شاسی مستقل آن نهفته است قرار است در زندگی روزمره شهری نیز ما را همراهی کند.

دایون Y7 به پیشرانه ۲.۴لیتری توربو با حداکثر توان ۲۱۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر مجهز شده که توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین-زومکس قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

ارتفاع این خودرو از سطح زمین به ۲۱۷ میلیمتر می رسد و ظرفیت هفت سرنشین با سه ردیف صندلی را دارد که در صورت خواباندن ردیف دوم و سوم صندلی ها فضای بار آن به حدود ۲۸۰۰ لیتر می رسد که عدد قابل توجهی است.

سیستم چهار چرخ فعال این خودرو توسط برند های معتبر BorgWarner و Zomax طراحی شده و از قفل دیفرانسیل مکانیکی اتوماتیک روی محور عقب بهره می برد که در صورت عدم اصطکاک یک چرخ با سطح زمین، قدرت آن را قطع می کند و خودرو از حالت تعلیق توسط چرخ دیگر خارج می شود.

سیستم تعلیق عقب این خودرو برخلاف پیکاپ های همکلاسش از نوع مولتی لینک ۵ اتصاله است که علاوه بر ایجاد قدرت خوب برای کنترل حرکت چرخ ها و دفع ضربات، امکان سواری بهتری از پیکاپ ها با تعلیق فنر تخت را فراهم می کند.

گفتنی است بر اساس بخشنامه فروش اعلام شده از سوی شرکت، پیش پرداخت دایون Y7 برای خرید، معادل ۸۱۲ میلیون تومان تعیبن شده است. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری اعلام شده است و سود مشارکت نیز ۲۴ درصد است. همچنین در این بخشنامه اعلام شده است که متقاضیان خرید خودرو می توانند هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی تا سقف ۷ میلیارد ریال با بازپرداخت تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟