شرایط فروش و تکمیل وجه هونگچی E-QM5 اعلام شد

یکشنبه - 6 خرداد 1403

گروه بهمن  به تازگی شرایط فروش هونگچیE-QM5 را اعلام کرد خریداران این خودرو از روز سه شنبه میتوانند نسبت به تکمیل وجه این خودرو اقدام نمایند.  هونگچی E-QM5، این خودروی چینی اولین محصول برقی ( بی ام کارز) است،ای خودرو یک خودروی سدان و تمام برقی است که بازار فروش مناسبی را در چین و […]

گروه بهمن  به تازگی شرایط فروش هونگچیE-QM5 را اعلام کرد خریداران این خودرو از روز سه شنبه میتوانند نسبت به تکمیل وجه این خودرو اقدام نمایند.

 هونگچی E-QM5، این خودروی چینی اولین محصول برقی ( بی ام کارز) است،ای خودرو یک خودروی سدان و تمام برقی است که بازار فروش مناسبی را در چین و دیگر کشور ها تجربه می کند ومی توان گفت نسبت به سایر خودروهای چینی همرده ی خود کیفیت و متریال به کار رفته در آن قابل قبول بوده است.

شرایط فروش

شرایط فروش و تکمیل وجه اعلام شده از طرف بی ام کارزبرای متقاضیان خرید این خودرو از ساعت ۱۰ صبح روزسه شنبه مورخ ۸ خرداد الی پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه فعال می باشد.

قیمت

قیمت درنظر گرفته شده برای هونگچی ۲E-QM5میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان است،و جریمه تاخیر ۳ درصد به صورت ماهانه محاسبه می شود،همچنین زمان تعیین شده برای تحویل این خودرو مهرماه سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

شرایط فروش تکمیل وجه هونگچی EQM5

مشخصات فنی

این محصول دارای یک پیشرانه ی تمام برقی ۱۴۰ کیلوواتی است و می تواند ۱۸۷ اسب بخار قدرت و۳۲۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند این خودرو با هربار شارژ می تواند مسافتی حدود ۴۳۰ کیلومتر را پیمایش کند.

امکانات هونگچی E-QM5 

از امکانات شاخص هونگچیE-QM5 که یک خودروی لوکس چینی محسوب می شود می توان به ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای) ، سیستم هشدار تصادف از جلو، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی،سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سیستم ره یاب ، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر Wireless،کنسول وسط ، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نورپردازی داخلی، سامانه پایش باد تایر ها و… اشاره کرد.

چرا هونگچی 

کمپانی هونگچی یکی از بزرگترین و شاخص ترین خودروسازان چین است که بازار خوبی در کشورهای امریکای شمالی و جنوبی ، اروپا و استرالیا و همچنین حوزه خلیج فارس و کشور های آسیای شرقی دارد. لوکس بودن استفاده از تکنولوژی های روز از شاخصه های اصلی هونچی است که برخی مدل های آن را با کادیلاک میتوان مقایسه کرد.

خودروهای برقی هونگچی با پیمایش واقعی هونگچی را به یکی از خودروهای شاخص در بین دیگر تولید کنندگان خودروهای برقی چین بدل کرده است خودرویی که مدل دیگر ارایه شده آن توسط گروه بهمن اکنون در بازار سودی  بیش از دو برابر را برای خریداران در بر داشته است و وارد شدن هونگچی E-QM5  نیز برای خریداران همین نوید رادارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟