مهدی اسدی
جمعه - 29 فروردین 1399

آموزش ویدئویی تعویض لامپ چراغ جلوی پژو ۲۰۶

پیشرانه – تعویض لامپ چراغ جلوی پژو ۲۰۶ را در  ادامه بخش «تعمیر و نگهداری» وب‌سایت خبری «پیشرانه» برای خوانندگان تهیه‌کرده‌ایم. به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» اما پیش‌ازاین که وارد موضوع تعویض لامپ چراغ جلوی پژو ۲۰۶ شویم؛ دلیل انتخاب این موضوع در بخش «تعمیر و نگهداری» آسان بودن آن است و تقریباً تمامی دارندگان […]

دسته ویدیو ها:

پیشرانه – تعویض لامپ چراغ جلوی پژو ۲۰۶ را در  ادامه بخش «تعمیر و نگهداری» وب‌سایت خبری «پیشرانه» برای خوانندگان تهیه‌کرده‌ایم.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» اما پیش‌ازاین که وارد موضوع تعویض لامپ چراغ جلوی پژو ۲۰۶ شویم؛ دلیل انتخاب این موضوع در بخش «تعمیر و نگهداری» آسان بودن آن است و تقریباً تمامی دارندگان خودرو می‌توانند به‌سادگی این کار را در خیابان و یا پارکینگ خانه خود انجام دهند.

آشنایی با شیوه چراغ‌های جلوی خودرو ، اگرچه خیلی ساده است؛ اما نکته‌ای کلیدی و حیاتی به شمار می‌رود؛ چراکه با سوختن آن  می‌تواند خطر زیادی داشته باشد اما شما می‌توانید در مواقع حساس با تعویض آن در پارکینگ  یا خیابان از تصادفات رانندگی جلوگیری کنید.

هر خودرو دو مدل چراغ جلو دارد: نورپایین و نوربالا. این چراغ‌ خودرو به راننده کمک می‌کند تا در تاریکی مسیر جاده را ببیند و درعین‌حال به ماشین‌های روبرویی نشان می‌دهد که اتومبیلی در خط مقابل در حال حرکت است.

چراغ جلو نورپایین، نور ملایمی را توزیع می‌کند تا جلو و اطراف ماشین به‌اندازه کافی برای دید شما روشن شود و روشنایی آن، به حدی نیست که چشمان راننده خودروهای مقابل را آزار دهد.

اما چراغ‌های نوربالا، نور را به‌صورت متمرکز توزیع می‌کنند که باعث آزار چشم راننده روبرویی می‌شود و تنها باید زمانی از نوربالا استفاده کرد که ماشینی از روبروی شما نمی‌آید.

البته این به آن معنی نیست که در صورت نیاز شما باید ۲ لامپ را در چراغ‌ خودرو خود تعویض کنید، بسیاری از خودروها این روزها یک لامپ استفاده می‌کنند که به‌قول‌معروف ۲ کنتاک است، یعنی ۲ رشته سیم در آن‌ها وجود دارد و نوربالا و نورپایین خودرو از یک لامپ خارج می‌شود.

پیش‌ازاین نیز مواردی مانند تعویض لنت جلو خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تعویض لنت جلو خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۶ و ۵ و بررسی خودرو در زمستان و پیش از سفر را آموزش داده‌ایم.

گفتنی است پیش‌تر نیز شیوه تعویض لامپ چراغ عقب پژو ۲۰۶ به‌صورت ویدئویی آموزش داده‌شده است.

همچنین موارد دیگری نیز در بخش «تعمیر و نگهداری» به‌صورت تصویری آموزش داده است که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟