رشد ۵۲درصدی تولید بهمن موتور

چهارشنبه - 16 خرداد 1403

پیشرانه – رشد ۵۲درصدی تولید سواری بهمن موتور در سال گذشته نشان می دهد که به رغم تمام چالش های تولید و فشارهایی که روی این شرکت وجود داشت باز هم آنها توانسته اند مسیر را ادامه داده و مانع از افت ارزندگی برند خود شوند. به گزارش وب سایت خبری پیشرانه ، هر چند […]

پیشرانه – رشد ۵۲درصدی تولید سواری بهمن موتور در سال گذشته نشان می دهد که به رغم تمام چالش های تولید و فشارهایی که روی این شرکت وجود داشت باز هم آنها توانسته اند مسیر را ادامه داده و مانع از افت ارزندگی برند خود شوند.

به گزارش وب سایت خبری پیشرانه ، هر چند سبد تولید سواری در بهمن موتور نسبت به بسیاری از رقبا تنوع زیادی نداشته و فعلا شامل فیدیلیتی ، ریسپکت ، دیگنیتی و بی ۳۰ می شود. اما آنها توانسته در مجموع تولیدات خود رشد ۵۲درصدی را به ثبت برسانند.

البته اگر تولید وانت به بهمن دیزل سپرده نمی شد،قطعا میزان تولید در بهمن موتور بازهم افزایش پیدا می کرد.

با این حال این خودروساز بخش خصوصی که یکی از اصلی ترین و در عین تاثیرگذارترین بازیگران بازارسواری به شمار می رود به رغم تمام مشکلات با همچنان سرعت و قدرت تولید خود را حفظ کرده است.

این خودروساز بخش خصوصی سال گذشته موفق به تولید۲۳۱۴۷ دستگاه سواری شده است که نسبت سال ۱۴۰۱ با تولید ۱۵۲۳۶ دستگاه خودرو با رشد ۵۲درصدی همراه شده اند.

در سالی که گذشت ۴۱۴ دستگاه بی ۳۰ () با رشد ۱۱۵ درصدی در این شرکت تولید شده است. تولید ۳۷۱۱ دستگاهی دیگینیتی در سال ۱۴۰۱ نیز با ۱۶ درصد رشد به ۴۳۰۲ دستگاه رسیده است.سال گذشته همچنین ۱۴۹۷۲ دستگاه فیدیلیتی در این شرکت تولید شده است که نسبت به سال ماقبل آن با تیراژ۱۰۲۵۹ رشد ۴۶درصدی را نشان میدهد.ریسپکت نیزاز دیگر محصولات این شرکت به شمار می رود که ۲۲۲درصد را تجربه کرده است. درسال ۱۴۰۱ ۱۰۷۳دستگاه از این خودرو از خط تولید بهمن موتور خارج شده بود. این میزان در سال پیش به ۳۴۵۹ دستگاه رسید.

با این تیراژ تولید بهمن موتور ۲ درصد بازارسواری را در اختیاردارد و پس از مدیران خودرو و کرمان موتور،سومین تولید کننده برتر سواری در بخش خصوصی به شمار می آید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟