فروش اقساطی خودروهای ام وی ام

فروش اقساطی خودروهای ام وی ام آغاز شد

یکشنبه - 17 فروردین 1399

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای ام وی ام در ایران از پیش‌فروش خودروهای ام وی ام با تحویل ۶۰ روزه خبر داد.

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای ام وی ام در ایران از پیش‌فروش و فروش اقساطی خودروهای ام وی ام  با تحویل ۶۰ روزه خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در شرایط اعلام‌شده از سوی این شرکت خودروهای ام وی ام ایکس ۲۲، ام وی ام ایکس ۳۳ و ام وی ام ایکس ۵۵ با وام حداکثر ۶۰ درصدی از سوی مدیران خودرو فروخته می‌شود.

در فروش اقساطی خودروهای ام وی ام نرخ سود تسهیلات اعلام‌شده از سوی شرکت ۲۱ درصد و سود مشارکت ۱۳ درصد تعیین‌شده است.

همچنین ۱۲ درصد سود انصراف و ۱۴ درصد سود تأخیر نیز برای خریداران در فروش اقساطی خودروهای ام وی ام در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است برای اطلاع از میزان پیش‌پرداخت‌ها شماره همراه ۰۹۱۹۹۳۷۰۲۰۵ پاسخگوی خریداران در فروش اقساطی خودروهای ام وی ام خواهد بود.

درباره خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ باید گفت از یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد. وزن ایکس ۳۳ اسپرت در حدود  ۱۴۲۰ کیلوگرمی است، تحمل وزن این خودرو بر دوش پیشرانه ای گذاشته‌شده که در دور ۵۷۵۰ می‌تواند ۱۳۶ اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین گشتاور موتور ۲۰۰۰ سی‌سی ایکس ۳۳ جدید، ۱۸۲ نیوتن متری در دور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰ به محور جلو منتقل می‌شود.

اما درباره خودرو ام وی ام ایکس ۲۲؛ این خودرو با داشتن یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۱۴۹۷ سی‌سی می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. حداکثر سرعت این خودرو با جعبه‌دنده دستی ۱۷۰ کیلومتر و با دنده‌اتوماتیک ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

میزان مصرف سوخت ترکیبی مدل اتوماتیک برابر با ۶.۱ لیتر در صد کیلومتر است. این عدد برای خودرو مجهز به گیربکس دستی معادل ۵.۹ واحد اعلام‌شده است. همچنین ام وی ام X22 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵+ است.

خودرو چری تیگو ۴ که نام دیگرش ام وی ام ایکس ۵۵ است نیز، با دو نسخه پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و ۱٫۵ لیتری توربو در کشور چین به فروش می‌رسد. نمونه‌ ۲‌لیتری تنفس طبیعی، قدرت ۱۲۰ اسب بخار در ۵۵۰۰‌دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر از ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. این مدل با وزن خالص ۱۳۷۶‌کیلوگرم درزمانی حدود ۱۵ تا ۱۶‌ثانیه به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۷۰‌کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) با پیشرانه ۲‌ لیتری، مجهز به جعبه‌دنده دستی ۵ سرعتِ یا گیربکس اتوماتیک CVT است، ضمن اینکه میانگین مصرف سوخت ۹ تا ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

نسخه‌ اصلی تیگو ۴ در چین مجهز به پیشرانه‌ ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که قدرت ۱۴۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه فراهم می‌کند.

این مدل، در حدود ۱۱ تا ۱۲ ثانیه به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • نادر قانعی فر | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۳:۳۹ ب٫ظ

    با سلام و عرض ادب..لطفا اطلاعاتی دقیق در مورد خودروی شاهین درج فرمائید… با تشکر

  • نادر قانعی فر | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۳:۴۲ ب٫ظ

    آیا مدیران خودرو این تضمین را برای خریداران خود مینماید که در صورت افزایش نجومی خودرو به مشتری های خود به قیمت توافقی که در قرارداد میباشد عمل کند یا اینکه دبه میکند.؟؟؟؟؟