لیزینگ

فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا

چهارشنبه - 6 شهریور 1398

پیشرانه- فروش اقساطی خودروهای گروه خودروسازی سایپا فردا پنج‌شنبه هفتم شهریورماه نیز به‌صورت نقد و اقساط ادامه دارد.

پیشرانه-فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا فردا پنج‌شنبه هفتم شهریورماه نیز ادامه دارد.
به گزارش وب سایت خبری پیشرانه بر اساس اعلام سایپا در  طرح فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا تیبا SX با رینگ فولادی، تیبا SX با رینگ آلومینیومی و ساینا دنده‌ای با رینگ فولادی، ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی و سایپا ۱۵۱ به‌صورت نقد و اقساط فروخته می‌شود.

فروش نقد و اقساط ساینا

ساینا
بر این اساس خودرو ساینا دنده‌ای رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان به‌صورت نقدی فروخته می‌شود. این خودرو همچنین به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۵۱ میلیون ۹۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون تسهیلات نیز واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین در طرح اعلام شده فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا،  ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی نیز باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان به‌صورت نقدی فروخته می‌شود. این خودرو همچنین به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۵۰ میلیون ۲۷۴ هزار و ۶۰۷ تومان و ۱۰ میلیون تسهیلات نیز واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ ۳ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

فروش اقساطی تیبا

تیبا
اما خودرو تیبا SX رینگ فولادی نیز به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و با ۵ میلیون تومان تسهیلات واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین خودرو تیبا SX رینگ آلومینیومی به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۴۲ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون تومان تسهیلات نیز  در طرح فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین خودرو سایپا ۱۵۱ نیز به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۳۶ میلیون ۹۵۷ هزار و ۶۰۷ تومان و ۴ میلیون تومان تسهیلات نیز واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

بر اساس این گزارش خودرو ساینا درواقع مدل بروز شده و فیس‌لیفت تیبا است که از سال ۱۳۹۵ در سبد محصولات شرکت سایپا قرارگرفته است. این خودرو از تجهیزاتی مانند حس‌گر پارک عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، ABS و EBD و دو کیسه هوا بهره می‌برد.

اما درباره خودرو تیبا نیز باید گفت این خودرو در ابتدا و در زمان مدیرعاملی مهرداد بذرپاش و با نام مینیاتور رونمایی شد و سپس نام آن به تیبا تغییر کرد. این خودرو از یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی‌سی با حداکثر توان خروجی ۸۷ اسب بخار و همچنین گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد.

گفتنی است جدول فروش اعلام‌شده از سوی گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است.
جدول فروش نقد و اقساط سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟