فروش کارتکسی خودرو

فروش کارتکسی خودرو قیمت‌ها را گران کرد

یکشنبه - 14 اردیبهشت 1399

پیشرانه- نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: عملکرد خودسرانه نمایندگی‌ها در فروش کارتکسی خودرو در هفته‌های گذشته به تشویش بازار دامن زد.

پیشرانه- نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: عملکرد خودسرانه نمایندگی‌ها در فروش کارتکسی خودرو در هفته‌های گذشته به تشویش بازار دامن زد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» نعمت‌الله کاشانی ضمن تائید افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار دلیل این امر را فروش کارتکسی خودرو در هفته گذشته دانست و گفت: هم‌اکنون قیمت خودروهای داخلی در بازار افزایش داشته و این روند بر قیمت خودروهای خارجی نیز تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: در هفته گذشته تعدادی از نمایندگی‌های شرکت‌های خودروساز اقدام به فروش کارتکسی خودرو باقیمت بالا کردند که این افزایش قیمت سرخود بر قیمت خودرو در بازار تأثیر گذاشته اما در چند روز اخیر با توقف فروش کارتکسی قیمت‌ها تااندازه‌ای به آرامش رسیده اما همچنان قیمت‌ها در بازار افزایش داشته است.

کاشانی در تشریح پیش‌بینی خود از بازار خودرو در هفته جاری نیز گفت: فروشندگان خودرو خواستار بازگشت آرامش به بازار هستند اما در صورت ادامه این وضعیت، بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست چراکه نقدینگی مناسبی در اختیار مردم قرار دارد و به دلیل تورم باهدف حفظ ارزش پول به سمت طلا و سکه و ارز و همچنین خرید خودرو روی آورده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که در صورت افزایش تقاضا بدون شک با وضعیت فعلی عرضه، قیمت‌ها در بازار همچنان افزایشی باشد، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت‌های درج‌شده در سایت‌های خریدوفروش هیچ مرجع مشخصی ندارد و بدون شک قیمت‌های درج‌شده در این سایت‌ها واقعی نیست چراکه خریدوفروش بسیار محدود بوده و مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری نیز به‌تازگی کار خود را آغاز کرده است.

کاشانی ادامه داد: در هفته‌های گذشته به دلیلی تعطیلی بازار و همچنین خودروسازان هیچ عرضه‌ای به بازار انجام‌نشده بنابراین هنوز روند قیمتی خودروها به‌طور کامل مشخص نیست.

نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص پبش بینی بازار از وضعیت تقاضا در دوران پساکرونا گفت: در بازار شب عید به دلیل شیوع ویروس کرونا خریدوفروش بسیار اندک بود حال نیز که بر استفاده از خودروی شخصی تأکید می‌شود پیش‌بینی می‌شود که نیاز به خرید خودرو افزایش یابد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟