جزئیات پیش فروش خودروهای سایپا

جزئیات پیش فروش خودروهای سایپا مشخص شد

پنجشنبه - 1 خرداد 1399

پیشرانه- یک منبع آگاه گفت: احتمالاً جزئیات پیش فروش خودروهای سایپا بعد عید فطر اعلام خواهد شد.

پیشرانه- یک منبع آگاه گفت: احتمالاً جزئیات پیش فروش خودروهای سایپا بعد عید فطر اعلام خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه»، یک منبع آگاه گفت: قیمت‌های اعلام‌شده خودروها در برخی سایت‌های خبری صحیح نبوده و شورای رقابت این قیمت را قبول ندارد.

وی افزود: قیمت‌گذاری منتظر تصمیم شورای رقابت است. پراید در ثبت‌نام جدید جایی نداشته و احتمالاً خانواده x200 مانند تیبا، تیبا دو و ساینا جایگزین آن‌ها خواهند شد.

این منبع آگاه تأکید کرد: احتمالاً ثبت‌نام خودرو‌های سایپا به بعد عید فطر موکول می‌شود، پیش‌فروش‌ها ۳ ماهه و یک‌ساله و دوساله تدوین‌شده و مردم لازم است قبل از ثبت‌نام به سامانه احراز هویت رفته و ثبت‌نام کنند.

گفتنی است وزارت صنعت، پیش‌تر اعلام کرده بود پیرو برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو، در خصوص فروش‌‍ و پیش‌فروش محصولات دو خودروساز کشور، به اطلاع کلیه متقاضیان خرید خودرو می‎رساند هرگونه ثبت‌نام در طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفاً از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز انجام می‌پذیرد.

بر این اساس، با توجه به تغییر شیوه ثبت‌نام، شرکت‎‌های خودروساز زمان و نحوه ثبت‌نام را متعاقباً از طریق پرتال رسمی خود، اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

در طرح جدید، احراز هویت قطعی متقاضیان صرفاً پس از آغاز ثبت‌نام، ورود به سامانه اینترنتی فروش خودرو شرکت و سپس هدایت به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) از طریق سامانه خودروسازان معتبر است.

بدیهی است در حال حاضر و پیش از زمان اعلام‌شده ورود مستقل به “امتا” فاقد وجاهت است.

گفتنی است وب‌سایت پیشرانه به‌محض اطلاع از جزئیات پیش فروش خودروهای سایپا اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟