فروش ویژه ایران خودرو

فروش ویژه ایران خودرو در عید فطر+ قیمت

دوشنبه - 5 خرداد 1399

پیشرانه – فروش ویژه ایران خودرو در عید فطر از روز هفتم خرداد آغاز خواهد شد و این شرکت در یک اطلاعیه، جزییات قیمتی و مراحل ثبت نام را تشریح کرده است.

پیشرانه – فروش ویژه ایران خودرو در عید فطر از روز هفتم خرداد آغاز خواهد شد و این شرکت در یک اطلاعیه، جزییات قیمتی و مراحل ثبت نام را تشریح کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ، بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی ایران خودرو، این شرکت در راستاي ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر بـراي همـه متقاضـیان خـودرو ، حـذف دلالان و واسطه گران از بازار خودرو و ایجاد ساز وکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنند گان واقعی خودرو، فروش فـوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد کرد. در طرح فروش فوق العاده قیمت قطعی بوده و موعد تحویـل حـداکثر ۳ ماهه خواهد بود و وجه خودرو در دو مرحله دریافت خواهد شد. در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت برنامه ریزي شده، مشتریان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مرحله نخست نام نویسی برای دریافت این خودروها، پیش ثبت نام خواهد بود. ایران خودرو اعلام کرده: کلیه متقاضیانی که براي اولین بار قصد خرید از ایران خودرو را دارند یا مشتریانی که قبلا وارد سایت فروش اینترنتی شده و نسبت به خرید از شرکت اقدام کرده‌اند، باید قبل یا همزمان با ثبت نام، یکبار دیگر با مراجعه به بخش ثبت نام / تنظیم رمز نسبت به دریافت کد کاربري و کلمه عبوراقدام کنند.

با توجه به محدودیت تعداد خودروهای ارائه شده، ثبت نام در این مرحله شرایط خاصی خواهد داشت. شرایط عمومی ارائه شده در فروش ویژه ایران خودرو به شرح زیر است:

– حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت هاي ایران خودرو و سایپا ۳۶ ماه است.

– به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه هاي فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا تعلق می گیرد.

– حداقل سن متقاضی ۱۸ سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم است.

– ثبت نام براي مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

– مشتریانی که داراي پلاك انتظامی فعال(به نام خود) باشند امکان ثبت نام را ندارند.

– تنظیم صلحنامه امکانپذیر نیست.

– سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی می ماند بدیهی است امکان فک رهن قبل از یکسال مقدور نیست.

– گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی براي دریافت سرویس اولیه باطل می شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل هزار کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام شماره کارت بانکی خود را معرفی  و از همان کارت براي واریز وجه استفاده کند و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد. کد نمایندگی که در مرحله دوم ثبت نام توسط متقاضی انتخاب می شود باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

دراین طرح متقاضی می تواند فقط در یکی از خودرو سازان (ایران خودرو و یا سایپا) ثبت نام کند و اگر پس از پایان مهلت ثبت نام مشخص شود که در هر دو خودرو ساز ثبت نام کرده است ثبت نام دوم ایشان کان لم یکن تلقی و وجوه واریزي مشتري مسترد می شود.

ثبت نام فروش ویژه ایران خودرو نیز مراحل خاص خود را دارد. در این مرحله مشتري با انتخاب خودرو به مرحله واریز وجه اولیه خودرو هدایت می شود و ۵۰درصد مبلغ خودرو را تا سقف ۵۰میلیون تومان پرداخت می کند. در این مرحله انتخاب رنگ خودرو و کد نمایندگی نیاز نیست. پس از پایان یک هفته اي مهلت ثبت نام، حداکثرظرف یک هفته فرآیند قرعه کشی به تفکیک هر نوع خودرو انجام و انتخاب مشتریان با حضور مراجع نظارتی صورت می پذیرد. فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ارسـال پیامـک حـداکثر ظرف ۴ روز پس از اتمام دوره زمانی ثبت نام اعلام می شود.

وجوه متقاضیانی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند یا مشتریانی که در قرعه کشی انتخاب شـده انـد لـیکن در فرصت مقرر تکمیل وجه نکرده اند نهایتا هفت  روز کاري پس از اعلام نتایج قرعه کشی به شماره شـباي اعـلام شـده متقاضی توسط بانک واریز خواهد شد. کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوي شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

جزییات قیمتی فروش ویژه ایران خودرو نیز در جدول زیر اعلام شده است:

 

فروش ویژه ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟