قرعه‌كشي ايران خودرو

فهرست برندگان قرعه‌كشی ايران خودرو منتشر شد + جزييات

شنبه - 17 خرداد 1399

پيشرانه – برندگان قرعه‌كشی ايران خودرو پس از برگزاری مراسمي رسمی در اين شركت مشخص شدند و اين افراد بايد ظرف ۴۸ ساعت، وجه اعلامی را واريز كنند.

پيشرانه – برندگان قرعه‌كشی ايران خودرو پس از برگزاري مراسمي رسمي در اين شركت مشخص شدند و اين افراد بايد ظرف ۴۸ ساعت، وجه اعلامي را واريز كنند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه»، با به پايان رسيدن زمان ثبت نام براي خريد ۱۵ هزار خودرو شركت ايران خودرو كه در قالب طرحي مشترك با سايپا و به مناسبت عيدفطر عرضه شده بود، صبح روز شنبه ( ۱۷ خرداد) در محل اين گروه خودروسازي، ميان متقاضيان خودروهاي ارائه شده، قرعه كشي صورت گرفت و برندگان اين دور از پيش‌فروش خودرو مشخص شدند.

البته نام برندگان قرعه‌كشی ايران خودرو اعلام عمومي نشده و مسئولان اين شركت از طريق مكانيزم اعلام شده، با برندگان تماس خواهند گرفت. در كنار آن، ايران خودرو فهرست كدپيگيري برندگان قرعه كشي را نيز منتشر كرده كه افراد ثبت نام كننده مي‌توانند با بررسي آن متوجه شوند كه برنده خودرو شده‌اند يا خير.

ايران خودرو همچنين اعلام كرده كه  پس از مراسم قرعه کشی از طریق پیامک با فرد برنده تماس گرفته می شود و در صورت عدم تکمیل وجه توسط او تا ۴۸ ساعت، نفر جایگزین اعلام و با اون تماس گرفته می شود. فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که کدهای پیگیری را در سایت ایران خودرو اعلام می کند تا برنده های قرعه کشی بتوانند از طریق کد پیگیری خود، نتیجه قرعه کشی را مشاهده کنند. ولی برای تایید باز تا غروب( شنبه)  از طریق پیامک یا تلفن با برنده ها تماس گرفته می شود.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، در اين دور از نام نويسي، مجموعا ۵.۵ ميليون نفر متقاضي خودرو ثبت نام كرده بودند كه با تطبيق پيش‌شرط‌ها نام بيش از يك ميليون نفر از اين فهرست حذف شده و در نهايت قرعه كشي ميان چهار ميليون و ۳۶۰ هزار نفر برگزار شد. تمامی این افراد به سن قانونی رسیده‌اند، گواهینامه رانندگی دارند، هیچ پلاک جاری به نام آن‌ها ثبت نشده است و در مدت اخیر هیچ خریدی از خودروسازان انجام نداده‌اند، افرادي بودند كه اجازه ثبت نام در اين دور را داشتند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوي ايران خودرو، در ثبت نام صورت گرفته، حدودا ۳۲۵ هزار نفر براي ۶۳۰ دستگاه رانا، دو ميليون و ۳۸۵ هزار نفر براي ۴۰۰۰ دستگاه پژو پارس، بيش از يك ميليون و ۵۰ هزار نفر براي ۶۳۷۰ دستگاه پژو۲۰۶ و حدود ۶۰۰ هزار نفر نيز براي پژو slx نام نويسي كرده بودند و در نهايت از اين تعداد برندگان قرعه‌كشي ايران خودرو، صاحب ۱۵ هزار دستگاه ماشين مي‌شوند.

خودرو برندگان قرعه كشي بناست ظرف سه ماه به آنها تحويل شود و سند اين خودروها براي يك سال در رهن ايران خودرو خواهد ماند و امكان فروش آنها وجود ندارد. در كنار آن برندگان قرعه‌كشي  دیگر نمی‌توانند در سایر طرح‌های فروش خودروسازان شرکت کنند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • رضا | ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۱۸ ب٫ظ

    بلیت بخت آزمایی جدید!