شرایط فروش مدیران خودرو

فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو + یک سال کارواش رایگان

چهارشنبه - 21 خرداد 1399

پیشرانه- مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی خودروهای چری و ام وی ام را اعلام کرد.

پیشرانه- شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو برای خودروهای چری و ام وی ام اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام مدیران خودرو خودروهای آریزو ۵ توربو، آریزو ۶ توربو، تیگو ۵ و تیگو ۷ از محصولات چری فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو فروخته می‌شود.

همچنین خودروهای ام وی ام ایکس ۲۲ دستی و اتومات، ام وی ام ایکس ۳۳ و ام وی ام ایکس ۵۵ نیز با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت در فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو فروخته خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیران خودرو قیمت خودرو آریزو ۵ توربو ۳۰۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که ۱۵۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین تعداد اقساط در نظر گرفته‌شده برای خرید این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه در فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو قابل‌تغییر خواهد بود.

قیمت خودرو آریزو ۶ توربو ۴۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که ۳۰۳ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین تعداد اقساط در نظر گرفته‌شده برای خرید این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه قابل‌تغییر خواهد بود.

همچنین از سوی مدیران خودرو قیمت خودرو تیگو ۵ آی ایی ۳۹۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که ۱۷۷ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین تعداد اقساط در نظر گرفته‌شده برای خرید این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه قابل‌تغییر خواهد بود.

همچنین قیمت خودرو تیگو ۷ آی ایی ۵۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که ۲۳۴ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین تعداد اقساط در نظر گرفته‌شده برای خرید این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه در فروش اقساطی محصولات چری و ام وی ام قابل‌تغییر خواهد بود.

گفتنی است بر اساس اعلام مدیران خودرو قیمت خودرو ام وی ام ایکس ۵۵ نیز ۴۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که ۱۹۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین تعداد اقساط در نظر گرفته‌شده برای خرید این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه قابل‌تغییر خواهد بود.

قیمت خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ نیز ۲۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که ۱۳۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین تعداد اقساط در نظر گرفته‌شده برای خرید این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه قابل‌تغییر خواهد بود.

گفتنی است برای خرید و بهره مندی از یک سال کارواش رایگان می توانید با شماره همراه ۰۹۹۱۵۰۱۰۱۴۸ تماس جاصل کنید

فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟