فهرست برندگان دور دوم قرعه کشی ایران خودرو

فهرست برندگان دور دوم قرعه کشی ایران خودرو نهایی شد

شنبه - 24 خرداد 1399

پیشرانه – فهرست برندگان دور دوم قرعه کشی ایران خودرو نهایی شد و به این افراد ظرف چهار تا ۱۲ ماه آینده، ۴۵ هزار دستگاه خودرو تحویل می‌شود.

پیشرانه – فهرست برندگان دور دوم قرعه کشی ایران خودرو نهایی شد و به این افراد ظرف چهار تا ۱۲ ماه آینده، ۴۵ هزار دستگاه خودرو تحویل می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» صبح امروز( شنبه) دور دوم قرعه کشی محصولات ایران خودرو با حضور مسئولان این شرکت و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار شد تا این بار در قالب طرح فروش یک سال محصولات، ۴۵ هزار دستگاه خودرو با قیمت کارخانه در اختیار متقاضیان قرار گیرد. با به پایان رسیدن مراسم امروز فهرست برندگان دور دوم قرعه کشی ایران خودرو نهایی شد و ظرف ساعات آینده از دو طریق تماس مستقیم تلفنی یا پیامکی و اعلام اسامی در سایت رسمی ایران خودرو به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

افرادی که نامشان در قرعه کشی بیرون آمده باید ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام کنند و سپس بر اساس خودروی نام نویسی شده در یک زمان بندی چهار تا ۱۲ ماهه خودروهای خود را دریافت خواهند کرد. البته ایران خودرو اعلام کرده که این مبالغ دریافتی علی الحساب بوده و احتمال تغییر در قیمت این محصولات تا زمان تحویل نهایی وجود دارد.

گویا در ماه‌های آتی قرعه کشی خودرو مرسوم‌ترین شیوه خرید اتومبیل خواهد بود، چرا که بنابر اعلام معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صمت، تا پایان سال چهار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا انجام خواهد شد.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، در طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو، محصولاتی همچون دنا پلاس، پژو پارس LX، پژو ۴۰۵ SLX، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۶ صندوقدار V8، پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پارس سال، سورن، دنا، سمند EF7 و سمند LX برای متقاضیان قابل ثبت نام بودند  و با اعلام این شرکت، پژو پارس ال ایکس و پژو ۲۰۷ دنده‌ای بیشترین تقاضا را داشته‌اند.

طبق اعلام ایران خودرو در این دور از پیش فروش بیش از ۱۶۴ هزار نفر برای ۳۲۰۰ دستگاه پژو ۴۰۵، ۱۴۰ هزار نفر برای ۶۴۵۰، پژو ۲۰۶، ۱۳۸ هزار نفر برای ۲۸۶۰ دستگاه پژو ۲۰۶ صندوق دار و ۸۶ هزار نفر برای پژو پارس XU7 ثبت نام کرده بودند.

پژو پارس TU5 با بیش از ۳۱۸ هزار تقاضا آن هم در شرایطی که تنها ۸۱۸۰ دستگاه از آن عرضه شده یکی از بیشترین درخواست‌ها را داشته و سمند ال ایکس با تنها ۳۳ هزار درخواست کم تقاضاترین خودرو در نام نویسی اخیر بوده است. بالاترین تقاضا در این دو از قرعه کشی ایران خودرو مربوط به خودرو دنا پلاس است. ایران خودرو اعلام کرده ۳۷۰۰ دستگاه دنا پلاس بیش از ۳۳۳ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.

رانا پلاس نیز که برای اولین بار در فهرست قرعه کشی قرار داشت بی از ۴۴ هزار تقاضا داشته و ایران خودرو ۵۰۹۰ دستگاه از این خودرو را نیز در اختیار متقاضیان می‌گذارد.

قرعه کشی محصولات سایپا در فروش یک ساله نیز صبح فردا(یک شنبه) برگزار خواهد شد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟