نام برندگان قرعه کشی سایپا

نام برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد

دوشنبه - 26 خرداد 1399

پیشرانه – نام برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد و بر اساس اعلام این شرکت، برندگان قرعه کشی ۴۸ ساعت زمان دارند تا فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

پیشرانه – نام برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد و بر اساس اعلام این شرکت، برندگان قرعه کشی ۴۸ ساعت زمان دارند تا فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرکت خودروسازی سایپا طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز یک شنبه( ۲۵ خرداد) دور جدید قرعه کشی خود برای فروش یک محصولات این شرکت را انجام داد و با حضور مقامات دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نام برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این دور از فروش یک ساله، ۴۰ هزار دستگاه از محصولات شرکت سایپا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. هرچند این طرح یک ساله اعلام شده، اما زمان تحویل این خودروها از شهریور امسال تا خرداد سال آینده تعیین شده است.

دور جدید فروش محصولات سایپا در حالی کلید خورده که این شرکت در روزهای ابتدایی خرداد نیز همزمان با ایران خودرو در قالب فروش ویژه عید فطر، فروش تعدادی از محصولات خود را در یک برنامه زمان بندی سه ماهه نهایی کرد. طبق مصوبه شورای رقابت، در پیش فروش‌های جدید، اگر تعداد متقاضیان از تعداد خودروهای ارائه شده بیشتر باشد، قرعه کشی صاحبان خودروهای جدید را مشخص خواهد کرد.

خلاف قانون پیش فروش خودرو، سایپا نیز مانند ایران خودرو اعلام کرده که پیش پرداخت متقاضیان به شکل علی الحساب بوده و تا زمان تحویل نهایی خودرو، احتمال تغییر در قیمت‌ها وجود خواهد داشت.

سایپا در این دور از فروش ۴۰ هزار دستگاه محصول خودرو را عرضه کرده و بر اساس آمار ارائه شده نام برندگان قرعه کشی سایپا از میان حدود ۲۸۰ هزار متقاضی بیرون آمده است.

اطلاعات ارائه شده از قرعه کشی نشان می‌دهد که بیشترین تقاضا در فروش یک ساله فعلی مربوط به خودرو ساینا می‌شود. بیش از ۸۹ هزار نفر برای این خودرو ثبت نام کرده بودند که حدود ۸۰ هزار نفر از این افراد صلاحیت حضور در قرعه کشی را داشتند هشت هزار نفر برنده شدند. خودرو جدید شاهین نیز که برای نخستین بار به فروش گذاشته شده بیش از ۷۳ هزار متقاضی داشت که حدود ۵۹ هزار نفر واجد شرایط بودند و در نهایت نام ده هزار از قرعه کشی بیرون آمد.

کوییک R با ۲۰ هزار متقاضی و ۶۷۰۰ دستگاه ظرفیت، کوییک دنده‌ای با ۳۰ هزار متقاضی و ۵۵۰۰ دستگاه ظرفیت، کوییک S با ۳۱ هزار متقاضی و ۵۰۰۰ دستگاه ظرفیت، وانت ۱۵۱ با ۱۵ هزار متقاضی و ۲۰۰۰ دستگاه ظرفیت، نیسان دیزل با ۲۶۱۶ متقاضی و ۱۳۰۰ دستگاه ظرفیت، نیسان دوگانه سوز با ۱۵ هزار متقاضی و ۱۰۰۰ دستگاه ظرفیت و نیسان تک سوز با ۳۳۲۸ متقاضی و ۵۰۰ دستگاه ظرفیت سایر خودروهایی بودند که از سوی سایپا عرضه شده‌اند.

با پایان یافتن مراسم روز یک شنبه، نام برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد و این افراد از دوشنبه( ۲۶ خرداد) تا ۴۸ ساعت زمان دارند نسبت به تکمیل پرونده و واریز وجه اقدام کنند و در غیر این صورت نام آنها با فهرست رزرو قرعه کشی شده جابجا خواهد شد. سایپا اعلام کرده که به برندگان از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و کد پیگیری این افراد نیز در سامانه رسمی این گروه خودروسازی قرار داده شده است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟