قیمت نهایی کوییک سایپا

قیمت نهایی کوییک سایپا اعلام شد+ جزییات

سه شنبه - 3 تیر 1399

پيشرانه – قیمت نهایی کوییک سایپا اعلام شد و افرادی که حواله خرید کارخانه‌ای این خودرو را دارند بر اساس قیمت‌های اعلامی باید تسویه حساب کنند.

پيشرانه – قیمت نهایی کوییک سایپا اعلام شد و افرادی که حواله خرید کارخانه‌ای این خودرو را دارند بر اساس قیمت‌های اعلامی باید تسویه حساب کنند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرکت خودروسازی سایپا که در هفته‌های گذشته روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته قیمت نهایی یکی از محصولات جدید خود را نیز اعلام کرد.

سایپا از ابتدای خرداد امسال، همزمان با ایران خودرو، فروش ویژه عید فطر را کلید زد و در چارچوب آن ۱۰ هزار خودرو این شرکت در یک برنامه ریزی سه ماهه به قید قرعه به مشتریان عرضه شد.

پس از آن طرح فروش یک ساله محصولات سایپا نیز کلیک خورد و این شرکت بسیاری از محصولات خود را باز هم بر اساس شیوه قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار داد. هرچند این پیش فروش یک ساله اعلام شد اما در نهایت سایپا اعلام کرد این خودروها را در موعدی چهار ماهه تا یک ساله تحویل خواهد داد.

در کنار این اقدامات، قیمت نهایی کوییک سایپا نیز منتشر شد و این شرکت قیمت نهایی کوییک را برای دارندگان حواله این خودرو برای تحویل از خرداد ۹۹ به بعد را منتشر کرده است.

طبق اعلام سایپا، کوییک دنده‌ای در سه تیپ به مشتریان عرضه خواهد شد. تیپ ساده یا سفید این خودرو در کارخانه ۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورده است. کوییک ساده با تنوع رنگ ۷۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و کوییک آر ( دو رنگ سفید _ قرمز) ۸۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

این قیمت‌‌ها در حالی اعلام شده که در ماه‌های گذشته با افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد، تفاوت قیمت میان آنچه کارخانه اعلام می‌کند با آنچه در بازار معامله می‌شود، به شکلی جدی افزایش یافته است. یکی از سیاست‌های وزارت صمت در هفته‌های گذشته، افزایش عرضه کارخانه‌ای محصولات داخلی در بازار با هدف پاسخ دادن به بخشی از نیاز واقعی جامعه و کاهش قیمت‌ها بوده است. از سوی دیگر با حذف قیمت از سایت‌های فروش اینترنتی خودرو نیز تلاش شد دست دلالان از بازار کوتاه شود، هرچند تعدادی از کارشناسان می‌گویند حذف قیمت‌ها خود به عاملی برای کاهش شفافیت بازار و بر هم ریختگی قیمت‌ها تبدیل شده است.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟