قیمت احتمالی K132 ایران خودرو

قیمت احتمالی K132 ایران خودرو مشخص شد

پنجشنبه - 19 تیر 1399

پیشرانه – قیمت احتمالی K132 ایران خودرو طبق شرایط پیش فروش اعلامی از سوی این شرکت مشخص شد و تفاوتی ۶۰ میلیون تومانی میان نسخه دستی و اتومات وجود دارد.

پیشرانه – قیمت احتمالی K132 ایران خودرو طبق شرایط پیش فروش اعلامی از سوی این شرکت مشخص شد و تفاوتی ۶۰ میلیون تومانی میان نسخه دستی و اتومات وجود دارد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» با وجود آنکه پژو فرانسه به عنوان اصلی‌ترین شریک خارجی ایران خودرو در طول تمام سال‌های گذشته، پس از برجام نیز به ایران آمد و وعده سرمایه گذاری مستقیم و تولید محصولات جدید مشترک را به ایران خودرو ارائه کرد اما به نظر می‌رسد، آنچه این خودروسازی برای برای شریک فرانسوی در نظر گرفته بود، چنگی به دل نزد و با تحریم‌های جدید آمریکا، پژو بار دیگر ایران را ترک کرد.

این ترک دوباره شراکت برای ایران خودرو در تولید و عرضه محصولات جدید به بازار مشکل آفرین شد تا جایی که در سال‌های گذشته، این خودروساز داخلی نتوانسته خودرو جدید قابل توجهی را به بازار عرضه کند.

پس از چند سال در جا زدن، در روزهای اخیر، مقیمی مدیرعامل ایران خودرو از رونمایی از خودروهای جدید این شرکت خبر داد که یکی از آنها ماشین پر سر و صدای K132  بود. این خودرو که در ماه‌های گذشته کار را بر روی آن تمام شده، در مراحل پایانی تست و آزمایش قرار دارد و احتمالا ظرف ماه‌های پیش رو، پیش فروش آن آغاز خواهد شد.

آنچه که نزدیک بودن رسیدن این خودرو به بازار را قطعی‌تر می‌کند، اعلام شرایط پیش فروش این خودرو از سوی شرکت سازنده است و از دل این شرایط قیمت احتمالی K132 ایران خودرو نیز مشخص می‌شود.

بر اساس قوانین پیش فروش خودروسازان می‌توانند در بالاترین حالت ممکن، ۵۰ درصد از قیمت نهایی خودرو را در زمان ثبت نام از مشتری دریافت کنند، از این رو با توجه به اینکه ایران خودرو اعلام کرده برای خرید نسخه دستی ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و برای خرید نسخه اتومات ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باید واریز شود، به این ترتیب قیمت احتمالی K132 ایران خودرو در نسخه دستی حدودا ۲۴۰ میلیون تومان و در نسخه اتومات حدودا ۳۰۰ میلیون تومان براورد می‌شود.

فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی، سیستم تهویه برقی، سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایشگر ۷ اینچی مجهز به پورت USB، بلوتوث، میرورینگ، بلندگوهای روی داشبورد و طاقچه عقب، سیستم ضدسرقت، سنسور عقب، سیستم پایش فشار باد لاستیک، کروز کنترل، ستون فرمان تلسکوپی و نمایشگر دمای محیط نیز از امکانات K132ایران خودرو در هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک هستند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟