شاهین و مدل‌های جدید کوییک و ساینا دوباره عرضه می شود

شاهین و مدل‌های جدید کوییک و ساینا دوباره عرضه می شود

پنجشنبه - 19 تیر 1399

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا از اجرای طرح‌های متنوع فروش خودرو شاهین و مدل‌های جدید کوییک و ساینا در هفته آینده خبر داد.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا از اجرای طرح‌های متنوع فروش خودرو شاهین و مدل‌های جدید کوییک و ساینا در هفته آینده خبر داد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»، پیش فروش محصولات و مشارکت در تولید از جمله طرح‌هایی است که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

علاوه بر خودروهای تولیدی فعلی، محصول جدید شاهین و مدل‌های جدید کوییک و ساینا نیز در طرح‌های آتی فروش سایپا عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا در این طرح‌های فروش نیز محدودیت های قبلی که با هدف کاهش نقش واسطه‌ها در بازار و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی در نظر گرفته بود را اجرا خواهد کرد.

جزئیات این طرح‌های فروش و نحوه اجرای آنها متعاقبا اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است درباره خودرو شاهین می توان گفت این خودرو از دو کیسه هوا و چند سیستم کمکی ترمز بهره برده است و البته شایان‌ذکر است که طراحی اولیه این خودرو منطبق بر شرایط تست تصادف اروپایی ECE صورت گرفته است. اتفاقی که تاکنون در صنعت خودروسازی کشورمان، سابقه نداشته است و طبق گفته مدیران سایپا، شاهین توانایی کسب ۳ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی euroNCAP اروپا را دارد.

سایپا برای نسخه دنده‌ای شاهین البته آن زمان که نامش رهام بود دو تیپ و برای نسخه اتوماتش نیز چهار تیپ مختلف در نظر گرفته است. البته تجربه نشان داده که سایپا، به‌مرورزمان، عرضه تیپ‌های پایه‌ای محصولاتش را متوقف می‌کند؛ دقیقاً مشابه اتفاقی که برای تیبا و ساینا رخ داد.

سان روف، صندلی چرمی، نمایشگر لمسی ۷ یا ۱۰ اینچ (بسته به تیپ خودرو)، سیستم پایش فشار باد لاستیک، کروز کنترل، فرمان برقی با سختی حساس به‌سرعت، کلیدهای کنترل روی فرمان، تهویه مطبوع خودکار، صندلی باقابلیت تنظیم ارتفاع، آینه‌های جانبی فلزی همراه باز و بسته شدن خودکار، سنسور پارک عقب، ورود و خروج بدون نیاز به کلید، استارت دکمه‌ای و رینگ‌های اسپرت آلومینیوم، مهم‌ترین امکانات جانبی شاهین در مدل‌های مختلف هستند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟