برندگان دور جدید فروش ایران خودرو

برندگان دور جدید فروش ایران خودرو مشخص شدند+ جزییات

سه شنبه - 24 تیر 1399

پیشرانه – برندگان دور جدید فروش ایران خودرو مشخص شدند و افرادی که نامشان در قرعه کشی بیرون آمده ظرف روزهای آتی باید ثبت نام خود را تکمیل کنند.

پیشرانه – برندگان دور جدید فروش ایران خودرو مشخص شدند و افرادی که نامشان در قرعه کشی بیرون آمده ظرف روزهای آتی باید ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» از اردیبهشت امسال و همزمان با افزایش دوباره قیمت محصولات خودروسازان داخلی در بازار، با ورود وزارت صمت و شورای رقابت بنا شد دو خودروساز بزرگ کشور ایران خودرو و سایپا، با طراحی روش‌هایی جدید اقدام به فروش فوق العاده محصولات خود کنند تا به این ترتیب قیمت خودرو کاهش یابد. هرچند این روش نتوانسته در بازار خودروهای داخلی کاهش قیمتی قابل توجهی به وجود آورد و با رشد قیمت دلار به نظر می‌رسد در آینده نزدیک نیز نتوان پیشبینی برای کاهش قیمت محصولات داشت اما همچنان فروش‌های فوق العاده خودروها ادامه دارد و در آخرین مراسم، برندگان دور جدید فروش ایران خودرو مشخص شدند.

این دور از فروش محصولات ایران خودرو، یک نکته جدید و قابل تامل داشت و آن ورود دو محصول جدید این شرکت به فهرست پیش فروش‌ها بود. رانا پلاس که بحث عرضه آن از چند ماه قبل مطرح شده بود سرانجام در دور جدید فروش‌ها به فهرست محصولات ایران خودرو اضافه شد و خودرو K132 نیز در هفته‌های گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده پیش فروش شده است.

بر اساس اعلام ایران خودرو، در این دور ۵۰ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تحویل داده می‌شود که از این عدد ۱۶ هزار دستگاه به خودرو جدید K132 اختصاص دارد که در دو نسخه اتومات و دنده‌ای به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به شرایطی که ییش از این ایران خودرو اعلام کرده بود احتمالا قیمت نهایی نسخه دنده‌ای این ماشین حدود ۲۴۰ میلیون تومان و قیمت نهایی نسخه اتومات حدودا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

دنا پلاس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو پارس LX، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ELX، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند EF7 بنزینی دیگر خودروهایی بودند که ایران خودرو آن ها را عرضه کرده که مجموعا ۳۴ هزار دستگاه از آنها در این دور به فروش می‌رسند.

طبق اعلام این شرکت، ۵۰ هزار خودرو عرضه شده، حدودا ۸۰۰ هزار متقاضی داشته و با مراسم قرعه کشی که در روز دوشنبه( ۲۳ تیر ماه) برگزار شد، برندگان دور جدید فروش ایران خودرو مشخص شدند.

این دور از قرعه کشی نیز مانند مراحل قبلی تنها میان افرادی انجام شد که پلاک انتظامی فعال نداشتند و در سه سال گذشته از ایران خودرو و سایپا هیچ ماشینی خریداری نکرده بودند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟