قیمت جدید محصولات مدیران خودرو

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد

شنبه - 28 تیر 1399

پيشرانه – قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد و تیگو۷ با قیمت ۶۴۰ میلیون تومانی، گران‌ترین خودرو این شركت در بازار محسوب می‌شود.

پيشرانه – قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد و تیگو۷ با قیمت ۶۴۰ میلیون تومانی، گران‌ترین خودرو این شركت در بازار محسوب می‌شود.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» مدیران خودرو كه در هفته‌های قبل فروش فوق العاده محصولات چری را در قراردادهای نقدی و قسطی تا سقف پنج سال نهایی كرده و در اختیار مشتریان قرار داده بود، جدیدترین قیمت محصولات خود در بازار را نیز منتشر كرد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در فهرست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو، خودرو تیگو۷ با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان گران ترین خودرو مدیران در بازار به حساب می‌آید و پس از آن آریزو۶ با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

در فهرست جدید، اطلاعات قیمت خودرو X55  نیز ارائه شده است. این خودرو كه نسبت به دیگر هم خانواده‌های خود، نسبتا پر فروش بوده در دو مدل به بازار عرضه شده است. X55  اسپرت با قیمت ۵۴۳ میلیون تومان و X55 ساده با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

دیگر خودرویی كه در فهرست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو نرخی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان دارد، تیگو۵ است. این ماشین نیز در بازار امروز قیمتی ۵۱۳ میلیون تومانی خواهد داشت. همچنین بر اساس اطلاعات ارائه شده، قیمت هر دستگاه آریزو۵ نیز به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

با عبور از خودروهای گران‌قیمت‌تر، چند خودرو مدیران خودرو در فاصله قیمتی ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان نرخ گذاری شده اند. هر دستگاه X33S  در بازار قیمتی ۳۷۰ میلیون تومانی دارد و X33 S AT، ۳۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین قیمت X22 MT  اسپرت، ۲۷۸ میلیون تومان و X22 MT ، ۲۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر این اساس هر دستگاه X22 ATEX نیز۳۲۷ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

آخرین خودرویی كه در فهرست جدید قیمت‌های اعلام شده از سوی مدیران به آن اشاره شده نیز خودرو ۳۱۵+ AT است كه ۲۹۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در كنار فهرست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو، اين شركت فروش چند محصول خود به شكل شرايطي با قيمت‌هاي جديد را نيز آغاز كرده است. بر اين اساس، آريزو۵ با قيمت ۴۰۰ ميليون تومان و پيش پرداخت ۲۰۰ ميليون توماني، آريزو۶ با قيمت ۵۵۰ ميليون تومان و پيش پرداخت ۲۴۷ ميليون و ۵۰۰ هزار توماني، تيگو۵ با قيمت ۵۱۳ ميليون تومان و پيش پرداخت ۲۳۰ ميليون توماني و تيگو۷ با قيمت ۶۴۰ ميليون تومان و پيش پرداخت ۲۸۸ ميليون توماني به بازار عرضه شده‌اند. مديران زمان تحويل اين خودروها را مرداد ماه امسال اعلام كرده و متقاضيان مي‌توانند پس از پرداخت مبلغ ابتدايي، رقم باقي مانده را در اقساط يك تا پنج ساله پرداخت كنند.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟