عرضه سه محصول سایپا با سود مشارکت

عرضه سه محصول سایپا با سود مشارکت + جزییات

دوشنبه - 30 تیر 1399

پیشرانه – عرضه سه محصول سایپا با سود مشارکت جدیدترین برنامه‌ای است که از سوی این شرکت برای تابستان اعلام شده و موعد تحویل آن سال آینده خواهد بود.

پیشرانه – عرضه سه محصول سایپا با سود مشارکت جدیدترین برنامه‌ای است که از سوی این شرکت برای تابستان اعلام شده و موعد تحویل آن سال آینده خواهد بود.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا که همراه با ایران خودرو و هماهنگ با برنامه‌های اعلام شده از سوی وزارت صمت از خرداد امسال، طرح‌های ویژه فروش محصولات خود را کلید زده، در جدیدترین اقدام، سه محصول خود را بار دیگر روانه بازار کرده است.

این سه خودرو شاهین، کوییک اس و ساینا اس خواهند بود که خودرو نخست، محصول جدید سایپا و دو خودرو بعدی محصولات ارتقا یافته کوییک و ساینا به شمار می‌روند.

بر خلاف چند دور اخیر پیش فروش محصولات سایپا، که در طرح‌هایی سه ماهه و یک ساله، بر اساس قرعه کشی به برندگان خودروهای جدید تعلق گرفت، عرضه سه محصول سایپا با سود مشارکت ، ثبت نام کنندگان از سودی مشخص بهره مند خواهند شد.

بر این اساس، براي خودرو شاهين، پيش‌پرداخت ۸۰ ميليون توماني با سود مشاركت ۶ و سود انصراف ۳ درصد، براي خودرو كوييك.اس مبلغ ۴۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و براي خودرو ساينا.اس مبلغ ۳۹ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشاركت ۵,۶ و سود انصراف ۵,۳ درصدي در نظر گرفته شده است.

همچنین سایپا اعلام کرده که  قيمت نهايي خودرو بر اساس قيمت در زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان محاسبه خواهد شد و تمامي محدوديت‌هاي موجود در طرح هاي قبلي، در طرح فروش مشاركت در توليد نيز برقرار است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته در عرضه سه محصول سایپا با سود مشارکت، متقاضيان مي‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز يكشنبه ۲۹ تيرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزي با ورود به سايت اينترنتي فروش محصولات به نشاني saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام كنند.

سایپا این را نیز اعلام کرده که متقاضياني كه در طرح خرداد و تيرماه سال جاري جهت شركت در روش فروش فوق‌العاده و پيش‌فروش يكساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اقدام كرده و از منتخبان طرح‌هاي مذكور نبوده‌اند، نياز به دريافت كد كاربري و رمز عبور مجدد ندارند.

این برنامه پیش فروش در حالی کلید می‌خورد که خودروسازان درخواست برای افزایش قیمت محصولاتشان در تابستان را به شورای رقابت ارائه کرده‌اند و هرچند هنوز این شورا نظر جامع خود را اعلام نکرده اما سایپا قیمت چند محصول خود را بر اساس نرخ تابستان افزایش داده است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟