جدیدترین عرضه چهار محصول سایپا

جدیدترین عرضه چهار محصول سایپا + جزییات

شنبه - 4 مرداد 1399

پیشرانه – جدیدترین عرضه چهار محصول سایپا از صبح شنبه( چهارم مرداد ماه) و پس از قرعه کشی دور قبلی فروش این محصولات این شرکت آغاز می‌شود.

پیشرانه – جدیدترین عرضه چهار محصول سایپا از صبح شنبه( چهارم مرداد ماه) و پس از قرعه کشی دور قبلی فروش این محصولات این شرکت آغاز می‌شود.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» شرکت سایپا که از ابتدای خرداد ماه امسال، همراه با ایران خودرو چند طرح ویژه فروش محصولات خود را در دستور کار قرار داده، اعلام کرده که جدیدترین عرضه چهار محصول سایپا را از روز شنبه در دستور کار قرار می‌دهد.

بر اساس اعلام مجید باقری – قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا – دور جدید فروش، پس از انجام قرعه کشی طرح فروش محصولات این شرکت با سود مشارکت آغاز خواهد شد.

هفته قبل سایپا سه خودرو جدید خود شاهین، کوییک اس و ساینا اس با روش سود مشارکت در تولید به مشتریان عرضه کرد. در این سبک از فروش که در چارچوب آن تحویل خودروهای ثبت نام شده، حدودا یک سال بعد انجام می‌شود، برندگان قرعه کشی می‌توانند در ماه‌های منتهی به تحویل خودرو، از سود مشارکت در تولید بهره مند شوند. این ثبت نام که از هفته قبل کلید خورده بود با بسته شدن سایت به پایان رسید و برندگان آن در قرعه کشی چهارم مرداد مشخص می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که همزمان با مراسم قرعه کشی، جدیدترین عرضه چهار محصول سایپا نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. این خودرها کوییک معمولی، کوییک آر و دو مدل وانت سایپا ۱۵۱ خواهند بود.

هرچند سایپا جزییاتی از نحوه ثبت نام، مبلغ موردنیاز برای پیش خرید و زمان تحویل خودروها ارائه نکرده اما به نظر می‌رسد مانند تجربه دو ماه گذشته، تنها افرادی توان ثبت نام دارند که در سه سال گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی نخریده‌اند، پلاک انتظامی فعال به نام خود ندارند و گواهینامه رانندگی آنها فعال است. در صورت بالا رفتن تعداد ثبت نام کنندگان، روش قرعه کشی ملاک برندگان خواهد بود.

طرح قرعه کشی خودرو از سوی شورای رقابت نهایی شد و این تصمیم پس از آن صورت گرفت که با افزایش فاصله قیمت خودروها میان بازار و کارخانه، تعداد زیادی متقاضی برای خرید خودرهای کارخانه و فروش آنها در بازار آزاد به وجود آمده بود. موضوعی که یکی از دلایل اصلی افزایش تعداد فروش‌های ویژه خودروسازان بوده است. قائم مقام سایپا در این زمینه گفته: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه ها در بازار حرکت کنیم.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟