برندگان قرعه كشی سود مشاركت سایپا

برندگان قرعه كشی سود مشاركت سایپا مشخص شدند

یکشنبه - 5 مرداد 1399

پيشرانه – برندگان قرعه كشی سود مشاركت سایپا مشخص شدند و این شركت از میان بیش از ۱۲۰ هزار متقاضی، ۱۲ هزار برنده و شش هزار نفر رزرو را اعلام كرد.

پيشرانه – برندگان قرعه كشی سود مشاركت سایپا مشخص شدند و این شركت از میان بیش از ۱۲۰ هزار متقاضی، ۱۲ هزار برنده و شش هزار نفر رزرو را اعلام كرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا كه همراه با ایران خودرو، طرح‌های فروش ویژه محصولات خود را از ابتدای خرداد ماه سال جاری كلید زده، صبح روز شنبه(چهارم مرداد ماه) قرعه كشی جدیدترین فروش محصولات خود را برگزار كرد.

این دور از فروش محصولات سایپا با سود مشاركت در تولید برگزار شد. بر این اساس، برندگان قرعه كشی تا حدود یك سال آینده كه زمان تحویل خودروهایشان خواهد بود، از محل پیش پرداخت واریز شده به حساب این شركت، می‌توانند سود دریافت كنند.

برندگان قرعه كشی سود مشاركت سایپا در حالی مشخص شد كه تعداد ثبت نام كنندگان بیش از ۱۰ برابر ظرفیت در نظر گرفته شده اعلام شده است. طبق اعلام این شركت در این دور از فروش بیش از ۱۲۳ هزار متقاضی، نام نویسی كردند كه از میان آنها ۱۲ هزار برنده مشخص شده و همچنین نام شش هزار نفر نیز برای فهرست رزرو در نظر گرفته شده است.

این شركت همچنین اعلام كرده نام برندگان قرعه كشی سود مشاركت سایپا ، امروز( پنجم مرداد ماه) در سایت این شركت قرار می‌گیرد و برندگان چند روز زمان دارند تا نسبت به تكمیل پرونده و واریز وجه نقدی در نظر گرفته شده اقدام كنند و در غیر این صورت، افراد قرار گرفته در فهرست رزرو امكان ثبت نام خواهند داشت.

در این دور از فروش، سه خودرو شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود. بنابر آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی که در طرح مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر محصول شاهین، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک.اس و ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینا.اس را انتخاب کرده‌اند. برای این طرح فروش ۱۲ هزار خودرو شامل ۴ هزار دستگاه شاهین، ۳هزار دستگاه کوییک.اس و ۵ هزار دستگاه ساینا.اس در نظر گرفته شده بود.

بر اساس اعلام سایپا، پس از پایان مراسم قرعه كشی این دور از فروش، مرحله بعدی عرضه محصولات سایپا با دو محصول كوییك و دو وانت ۱۵۱ كلید خورده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟