فروش اقساطی جک S3

فروش اقساطی جک S3 از سوی کرمان موتور آغاز شد

جمعه - 8 شهریور 1398

پیشرانه- کرمان موتور عرضه‌کننده محصولات جک در ایران از فروش اقساطی خودرو جک S3 خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه بنا بر اعلام کرمان موتور فروش اقساطی جک S3 شاسی‌بلند محبوب این شرکت از پنج‌شنبه هفتم شهریور آغازشده است.

کرمان موتور برای فروش اقساطی جک S3 سه پیش‌پرداخت تعیین کرده است. بر اساس این گزارش قیمت این خودرو ۲۱۰ میلیون تومان تعیین‌شده است که خریدار می‌تواند از پیش‌پرداخت ۱۷۰ میلیون تومانی، ۱۶۰ میلیون تومانی و یا ۱۵۰ میلیون تومانی برای خرید این خودرو استفاده کند.

بر این اساس تسهیلات در نظر گرفته‌شده از سوی کرمان موتور برای پیش‌پرداخت ۱۷۰ میلیون تومانی ۴۰ میلیون تومان، برای پیش‌پرداخت ۱۶۰ میلیون تومانی ۵۰ میلیون تومان و برای پیش‌پرداخت ۱۵۰ میلیون تومانی ۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

همچنین خریدار می‌تواند برای استفاده آر طرح فروش اقساطی جک S3 تسهیلات اعلام‌شده را طی ۱۲ یا ۲۴ ماه به شرکت پرداخت کند که هر سه ماه یک‌بار به‌صورت چک از خریدار دریافت خواهد شد.

از سوی دیگر کرمان موتور زمان تحویل این خودرو را یک ماه کاری تعیین کرده و اعلام کرده است شرکت‌کنندگان در این طرح با توجه به رقم پیش‌پرداخت و تسهیلات استفاده‌شده می‌بایست بین ۵۵ تا ۹۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان چک ضمانت در اختیار کرمان موتور قرار دهند.

گفتنی است جک S3 دومین محصول کراس‌اوور برند جک است که حدوداً باگذشت ۲ سال از عرضه موفق مدل S5 به بازار ایران راه پیداکرده است. این خودرو از سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی معرفی شد. جک S3 از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که قادر است در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه حداکثر توانی معادل ۱۰۷ اسب بخار تولید کند.

همچنین حداکثر گشتاور این موتور ۱۵۵ نیوتون متر بوده که در دور ۳۵۰۰ دور در دقیقه قابل‌دستیابی است. نیروی تولیدشده موتور به کمک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. گفتنی است جدول اعلام شده از سوی کرمان موتور به شرح زیر است.

جدول فروش اقساطی جک S3

جدول فروش اقساطی جک S3

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟