فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی

فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی + جزییات

پنجشنبه - 9 مرداد 1399

پیشرانه – فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی جدیدترین دور از عرضه محصولات این شرکت است که با هدف حذف واسطه‌ها از بازار خودرو کلید می‌خورد.

پیشرانه – فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی جدیدترین دور از عرضه محصولات این شرکت است که با هدف حذف واسطه‌ها از بازار خودرو کلید می‌خورد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» گروه خودروسازی ایران خودرو که از خرداد ماه امسال، در کنار سایپا تلاش کرده با عرضه چندباره محصولات خود به بازار، بخشی از التهابات موجود در این حوزه را کاهش دهد، از آغاز فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی خبر داده است.

طرح‌های فروش ویژه خودرو از بهار امسال و همزمان با دور جدید گرانی خودرو در بازار آزاد کلید خورد. وزارت صمت با همراهی شورای رقابت، از شیوه قرعه کشی رونمایی کردند تا برندگان خودروهای جدید را با قیمت کارخانه دریافت کنند. هرچند در قالب این طرح ها تاکنون چند ده هزار خودرو عرضه شده اما اخباری که از بازار منتشر می‌شود، حاکی از آن است که هیچیک از این برنامه‌ها هنوز موفقیت آمیز نبوده‌اند و قیمت همچنان رو به بالاست.

در طرح‌های فروش یک ساله محصولات دو خودروساز بزرگ ایرانی، پیش پرداخت به عنوان مبلغ علی الحساب قید شده و از احتمال افزایش قیمت تا زمان تحویل خودروها سخن گفته می‌شد اما در طرح فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی این شرکت اعلام کرده که قیمت نهایی محصولات اعلام شده‌اند و برندگان می‌توانند پس از سه ماه خودرو خود را دریافت کنند.

طبق اعلام ایران خودرو، دور جدید ثبت نام از صبح روز پنج شنبه( نهم مرداد) و به مدت سه روز آغاز شده است و پس از اتمام مهلت ثبت نام براساس قرعه کشی و با حضور نهادها و سازمان های نظارتی برندگان نهایی مشخص خواهند شد. در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا،  نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است .

در این طرح، پنج محصول پر متقاضی ایران خودرو شامل  پژو ۲۰۶ تیپ ۵، دنا، سمند ال ایکس، ۲۰۶ صندوق دار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه خواهند شد. همچنین اعلام شده هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد.

در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟