وب سایت خبری پیشرانه

وب سایت خبری پیشرانه رسما کار خود را آغاز کرد

جمعه - 10 مرداد 1399

پیشرانه – وب سایت خبری پیشرانه با هدف رصد و بررسی آنچه در صنعت خودرو ایران اتفاق می‌افتد کار خود را رسما از مرداد ماه سال ۹۹ آغاز کرد.

پیشرانه – وب سایت خبری پیشرانه با هدف رصد و بررسی آنچه در صنعت خودرو ایران اتفاق می‌افتد کار خود را رسما از مرداد ماه سال ۹۹ آغاز کرد.
پیشرانه با محوریت اخبار خودرو، تلاش می‌کند تمام آنچه مخاطبان به شکل عمومی یا تخصصی از این حوزه دنبال می‌کنند را پوشش دهد. در پیشرانه بخشی با محوریت اخبار خودرو، تمام اتفاقات مهم این صنعت در ایران و نقاط مختلف جهان را دنبال می‌کند، در بخش خودروهای تجاری، اطلاعات دقیقی از وضعیت فنی، بازار، قیمت و رقبای احتمالی خودروهای ایرانی و خارجی عرضه می‌کند و در حوزه نمایشگاه‌ها، به بررسی آنچه در نمایشگاه‌های خودرو ایران و تمام نقاط جهان رخ می‌دهد خواهد پرداخت.
همچنین در پیشرانه، بخشی با محوریت تعمیر و نگهداری خودرو، اطلاعاتی درباره چگونگی نگهداری خودرو به رانندگان ارائه می‌کند و در بخش قیمت خودرو نیز، آخرین نرخ‌ها در بازار داخل کشور به مخاطبان عرضه خواهد شد.
وب سایت خبری پیشرانه ، تلاش کرده با حفظ استقلال خود از دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های خودروساز و قطعه ساز و سایر بخش‌های صاحب نفوذ، اخبار را بدون توجه به جناح بندی‌های سیاسی یا اهداف اقتصادی در اختیار مخاطبان قرار دهد و در انتقاد از عملکرد تمامی بخش‌های فعال در صنعت خودرو، جانب هیچ گروه یا فردی را نگیرد.
با هدف جذب مخاطبان تخصصی، نام سایت پیشرانه نیز از مهم‌ترین فرایند مکانیکی و فنی خودرو گرفته شده است. پیشرانه جزو ارکان اصلی خودرو و قلب تپنده آن است، امروزه آنچه از تعریف پیشرانه خودرو می‌دانیم، دستگاهی است که انرژی شیمیایی (سوخت +هوا) را به کار مکانیکی تبدیل می‌کند در ابتدا به تاریخچه رشد و نمو آن می‌پردازیم.
پیشرانه را در آدرس https://pishraaneh.com/ و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟