برندگان پنجمین قرعه کشی سایپا

برندگان پنجمین قرعه کشی سایپا مشخص شدند

یکشنبه - 12 مرداد 1399

پیشرانه – برندگان پنجمین قرعه کشی سایپا مشخص شدند و این شرکت پس از طی مراحل قانونی و نظارتی، نام آنها را از طریق سایت رسمی خود اعلام خواهد کرد.

پیشرانه – برندگان پنجمین قرعه کشی سایپا مشخص شدند و این شرکت پس از طی مراحل قانونی و نظارتی، نام آنها را از طریق سایت رسمی خود اعلام خواهد کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» پس از ورود دوباره شورای رقابت به عرصه قیمت گذاری خود در بهار امسال، با هماهنگی صورت گرفته میان این شورا، سازمان حمایت، وزارت صمت و خودروسازان به منظور مدیریت قیمت خودرو در بازار و کاهش حضور دلالان در این عرصه دو تصمیم همزمان اتخاذ شد. نخست آنکه ایران خودرو و سایپا متعهد شدند تا پایان سال با عرضه پی در پی محصولات خود به بازار، فاصله ایجاد شده میان عرضه و تقاضا در بازار خودرو را کاهش دهند و از سوی دیگر با شیوه قرعه کشی ابداعی از سوی شورای رقابت به جای محوریت دلال‌ها در خرید خودروهای کارخانه، تنها کسانی امکان حضور در قرعه کشی را یافتند که شرایطی خاص مانند نداشتن پلاک انتظامی فعال و نخریدن خودرو در چهار ساله گذشته از دو خودروساز بزرگ کشور را داشتند.

در خرداد و تیر ماه، ایران خودرو و سایپا در چند مرحله فروش محصولات جدید خود را دستور کار قرار دادند و در آخرین گام پس از انجام قرعه کشی محصولات ایران خودرو، نوبت به رقیب داخلی این شرکت رسید و روز گذشته ( شنبه) برندگان پنجمین قرعه کشی سایپا مشخص شدند.

طبق اعلام سایپا، در این طرح که چهار خودرو شامل دو مدل محصول کوییک و دو مدل وانت۱۵۱  عرضه شده بود، در مجموع ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی شدند.

برندگان پنجمین قرعه کشی سایپا از میان ۸۳ هزار متقاضی برگزیده شدند و بر اساس اعلام این شرکت، هشت هزار نفر به عنوان برنده شناخته شده و چهار هزار نفر نیز در فهرست رزرو قرار گرفته‌اند.

در این طرح برای خودرو کوییک ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند. برای خودرو کوییک.آر نیز ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می شود.

برای خودرو وانت۱۵۱ نیز  ۴هزار و ۳۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب شدند. وانت۱۵۱ آپشنال نیز ۳ هزار و ۲۷۴ متقاضی داشت که در قرعه کشی امروز هزار نفر به عنوان منتخبین اصلی و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان لیست رزرو انتخاب شدند.

سایپا اعلام کرده که پس از طی شدن مراحل قانونی و نظارتی، اسامی برندگان امروز( یک شنبه) اعلام خواهد شد و از طریق ارسال پیامک نیز به آنها اطلاع رسانی می‌شود.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟