فروش نقدی سراتو سایپا

فروش نقد و اقساط محصولات سایپا

جمعه - 8 شهریور 1398

پیشرانه- فروش نقد و اقساط محصولات سایپا خودروهای گروه خودروسازی سایپا ‌شنبه و یکشنبه نهم و دهم شهریورماه نیز ادامه دارد.

پیشرانه- فروش نقد و اقساط محصولات سایپا شنبه و یکشنبه نهم و دهم شهریورماه نیز ادامه دارد، با این تفاوت که فروش نقدی سراتو هم به شرایط فروش سایپا اضافه شده است.
به گزارش وب سایت خبری پیشرانه بر اساس اعلام سایپا در طرح فروش فروش نقد و اقساط محصولات سایپا تیبا SX با رینگ فولادی، تیبا SX با رینگ آلومینیومی و ساینا دنده‌ای با رینگ فولادی، ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی، سایپا ۱۵۱ به‌صورت نقد و اقساط و خودرو سراتو به صورت نقدی فروخته می‌شود.

فروش نقد و اقساط ساینا
بر این اساس خودرو ساینا دنده‌ای رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان به‌صورت نقدی فروخته می‌شود. این خودرو همچنین به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۵۱ میلیون ۹۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون تسهیلات نیز واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین در طرح اعلام شده فروش نقد و اقساط محصولات سایپا، ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی نیز باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان به‌صورت نقدی فروخته می‌شود. این خودرو همچنین به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۵۰ میلیون ۲۷۴ هزار و ۶۰۷ تومان و ۱۰ میلیون تسهیلات نیز واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ ۳ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

فروش اقساطی تیبا
اما خودرو تیبا SX رینگ فولادی نیز به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و با ۵ میلیون تومان تسهیلات واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین خودرو تیبا SX رینگ آلومینیومی به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۴۲ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون تومان تسهیلات نیز در طرح فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین خودرو سایپا ۱۵۱ نیز به‌صورت اقساطی با پیش‌پرداخت ۳۶ میلیون ۹۵۷ هزار و ۶۰۷ تومان و ۴ میلیون تومان تسهیلات نیز واگذار می‌شود. سایپا اعلام کرده است بازپرداخت این وام به‌صورت ۳ فقره چک با فواصل ۴ ماهه و با مبلغ یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

فروش نقدی سراتو
سایپا همچنین اعلام کرده است طی روزهای نهم و دهم شهریورماه خودرو سراتو ۲۰۰۰ نیز با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان به صورت نقدی و تحویل یک ماهه فروخته می شود.

بر اساس این گزارش خودرو ساینا درواقع مدل بروز شده و فیس‌لیفت تیبا است که از سال ۱۳۹۵ در سبد محصولات شرکت سایپا قرارگرفته است. این خودرو از تجهیزاتی مانند حس‌گر پارک عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، ABS و EBD و دو کیسه هوا بهره می‌برد.

اما درباره خودرو تیبا نیز باید گفت این خودرو در ابتدا و در زمان مدیرعاملی مهرداد بذرپاش و با نام مینیاتور رونمایی شد و سپس نام آن به تیبا تغییر کرد. این خودرو از یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی‌سی با حداکثر توان خروجی ۸۷ اسب بخار و همچنین گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد.

درباره سراتو نیز اگر بخواهیم بگوییم این خودرو که روزهای آخر خود در بازار کشورمان را سپری می کند از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که می تواند حداکثر قدرت ۱۵۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۴ نیوتن متر را به ارمغان بی آورد. جعبده دنده این خودرو ۴ سرعته اتوماتیک و است و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۱۰.۵ ثانیه عنوان شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟