فروش ویژه دو محصول سایپا

فروش ویژه دو محصول سایپا + جزییات

شنبه - 25 مرداد 1399

پیشرانه – فروش ویژه دو محصول سایپا از امروز( شنبه) آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام، خودرو خود را سال آینده تحویل بگیرند.

پیشرانه – فروش ویژه دو محصول سایپا از امروز( شنبه) آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام، خودرو خود را سال آینده تحویل بگیرند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» سایپا که در هفته‌های گذشته همزمان با ایران خودرو، فروش ویژه محصولات خود را در دستور کار قرار داده و در چند مرحله اقدام به عرضه ماشین‌هایش کرده، در طرح جدید نیز دو محصول تازه خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

کوییک اس و ساینا اس دو محصولی هستند که در طرح فروش ویژه دو محصول سایپا به بازار عرضه خواهند شد.

طبق اعلام این شرکت، فروش جدید، با روش مشارکت در تولید خواهد بود. به این ترتیب دو خودرو اعلام شده در شهریور یا مهرماه سال ۱۴۰۰ به متقاضیان تحویل خواهند شد و ثبت نام کنندگان از سود مشارکت ۶ درصدی و سود انصراف سه درصدی بهره مند می‌شوند.

بر اساس اعلام سایپا، مشتریان برای شرکت در شرایط پیش فروش کوییک S ملزم به پرداخت مبلغی برابر با ۴۰ میلیون و هشتصد هزار تومان به عنوان پیش پرداخت هستند. قیمت نهایی خودرو نیز در زمان تحویل به مشتریان اعلام خواهد شد. برای شرکت در شرایط پیش فروش ساینا S، مصرف‌کننده بایستی مبلغ پیش پرداخت معادل ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را ارائه دهد. موعد تحویل هر دو خودرو ساینا اس و کوییک اس شهریور و مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شده و قیمت هر دو خودرو غیرقطعی است.

در طرح فروش ویژه دو محصول سایپا خودروهایی در نظر گرفته شده‌اند که نمونه‌های ارتقا یافته محصولات قبلی این شرکت هستند. در طرحی که چند هفته قبل از سوی سایپا اجرایی شد، این دو محصول در کنار شاهین جدیدترین خودرو سایپا به مشتریان عرضه شدند.

سایپا در حالی اعلام کرده که قیمت خودروهای ارائه شده به شکل غیرقطعی خواهد بود که طبق قانون پیش فروش خودرو، خودروسازان ملزم به ارائه قیمت دقیق محصولاتشان در زمان عرضه هستند. هرچند در اطلاعیه سایپا اشاره‌ای به آن نشده اما پیش بینی می‌شود در صورت بالاتری رفتن تعداد متقاضیان از ظرفیت در نظر گرفته شده، باز هم قرعه کشی، برندگان این خودروها را مشخص کند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟