قیمت روغن موتور در بازار

قیمت روغن موتور در بازار + جزییات

یکشنبه - 2 شهریور 1399

پیشرانه – قیمت روغن موتور در بازار افزایشی محدود را تجربه کرده اما همچنان در طیف قیمتی هفته‌های گذشته خود قرار دارد و شوک قیمتی جدید تجربه نکرده است.

پیشرانه – قیمت روغن موتور در بازار افزایشی محدود را تجربه کرده اما همچنان در طیف قیمتی هفته‌های گذشته خود قرار دارد و شوک قیمتی جدید تجربه نکرده است.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»  یکی از اصلی‌ترین محصولاتی که در بازار لوازم جانبی خودرو، مورد استفاده رانندگان است و در فواصل چند ماه نسبت به تغییر و تعویض آن اقدام می‌شود، روغن موتور خودرو است و از این رو بازار این کالا در زمینه محاسبه هزینه نگهداری ماشین اهمیت فراوانی دارد.

روغن موتور در ماه‌های گذشته مانند بسیاری از دیگر محصولات، با افزایش قیمت‌هایی مواجه بوده و این امر به خصوص برای صاحبان خودروهای پرتیراژ ارزان قیمت، مشکلاتی را به وجود آورده است.

با این وجود با ثبات نسبی ایجاد شده در نرخ‌ها، بررسی قیمت روغن موتور در بازار نشان می‌دهد که هرچند در هفته‌های اخیر به طور میانگین افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی در این محصولات ثبت شده اما بازار آنها تغییر چندانی نکرده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از بازار،  قیمت روغن موتور اسپیدی سوپر پاور چهار لیتری ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین روغن موتور بهران سوپر پیشتاز نیز که در بسته‌های چهار لیتری عرضه می‌شود، ۱۲۱ هزار تومان قیمت خورده است.

آخرین ارزیابی‌ها از قیمت روغن موتور در بازار نشان می‌دهد که در حال حاضر گران‌ترین روغن موجود در بازار، کاسترول مگنتیک است که چهار لیتر آن، ۱۷۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

پس از آن روغن موتور لیکومولی قرار دارد که این روغن نیز در حجم چهار لیتری عرضه شده و قیمتی ۱۷۰ هزار تومانی دارد. البته روغن موتور ایرانول رونیا که با حجم پنج لیتر به بازار می‌رسد، قیمتی ۲۰۵ هزار تومانی دارد.

در میان ارزان‌ترین روغن موتورهای عرضه شده در بازار، رتبه نخست به ایرانول۱۶۰۰۰ اختصاص دارد. چهار لیتر این روغن موتور، ۷۲ هزار تومان قیمت خورده است. روغن بهران پیشتاز چهار لیتری نیز، ۷۳ هزار تومان قیمت دارد.

روغن موتور نفت پارس سوپر پایا چهار لیتری نیز ۱۱۸ هزار تومان و روغن موتور کاسپین مدل سی ان جی نیز ۹۱ هزار تومان قیمت گذاری شده‌اند. این روغن موتور با حجم ۳.۸ لیتر به بازار عرضه می‌شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟