شرایط پیش‌فروش 6 محصول ایران خودرو

شرایط پیش‌فروش ۶ محصول ایران خودرو اعلام شد+ زمان تحویل

سه شنبه - 4 شهریور 1399

پیشرانه – شرایط پیش‌فروش ۶ محصول ایران خودرو اعلام شد و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این شرکت، متقاضیان سود مشارکت خواهند گرفت.

پیشرانه – شرایط پیش‌فروش ۶ محصول ایران خودرو اعلام شد و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این شرکت، متقاضیان سود مشارکت خواهند گرفت.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو که از خرداد ماه امسال و همزمان با ورود دوباره شورای رقابت به عرصه قیمت گذاری خودر، در چند مرحله اقدام به فروش محصولاتش کرده، در جدیدترین اقدام طرحی با مبنای سود مشارکت را معرفی کرده است. بر اساس شرایط پیش‌فروش ۶ محصول ایران خودرو اعلامی از سوی این شرکت، متقاضیان بین ۹ تا ۱۲ درصد سود مشارکت دریافت خواهند کرد.

این دور از فروش محصولات ایران خودرو که از سه شنبه چهارم شهریور آغاز شده، برای افرادی که پیش از موعد انصراف بدهند نیز سودی میان ۶ تا ۹ درصد در نظر گرفته است.

بر اساس اعلام ایران خودرو در این دور از فروش، ۶ محصول عرضه شده است که موعد تحویل تمامی آنها اردیبهشت تا تیر ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

در شرایط پیش‌فروش ۶ محصول ایران خودرو اعلام شده که متقاضیان برای خرید دنا پلاس باید ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش پرداخت واریز کنند و به این ترتیب این خودرو گران ترین محصول عرضه شده در پیش پرداخت به شمار می‌رود.

پس از آن متقاضیان سمند سورن باید ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز کنند و همچنین برای پیش خرید رانا پلاس نیز ۶۲ میلیون تومان پرداختی نیاز است.

یکی دیگر از خودروهای عرضه شده در این دور از فروش پژو۲۰۷ دستی است که پیش پرداخت آن ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. پژو پارس نیز با پیش پرداخت ۵۳ میلیون تومان دیگر خودرو قرار گرفته در این دور از فروش است.

آخرین محصول اعلامی ایران خودرو نیز پژو ۲۰۶ تیپ۲ است که پیش پرداخت آن ۴۵ میلیون تومان خواهد بود.

به این ترتیب متقاضیانی که شرایط نام نویسی داشته و موفق به ثبت نام شوند، خودرو خود را بین ۲۰ تا ۲۲ ماه دیگر دریافت خواهند کرد و البته در این بین سودی با نرخ حداکثر ۱۲ درصد دریافت می‌کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟