مقایسه ام‌وی‌ام X33 با جک S3

مقایسه ام‌وی‌ام X33  با جک S3

پنجشنبه - 13 شهریور 1399

پیشرانه – مقایسه ام‌وی‌ام X33  با جک S3 نشان می‌دهد که با وجود تفاوت‌ های جدی، هر دو خودرو توانسته‌اند در بازار سهم قابل توجهی را در اختیار بگیرند.

پیشرانه – مقایسه ام‌وی‌ام X33  با جک S3 نشان می‌دهد که با وجود تفاوت‌ های جدی، هر دو خودرو توانسته‌اند در بازار سهم قابل توجهی را در اختیار بگیرند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در سال‌های گذشته کراس اوورهای جدید وارد شده به ایران توانسته‌اند در بازار نقشی جدی ایفا کنند و متقاضیان زیادی برای خودروهای از این دست در بازار وجود دارد، از این رو مقایسه ام‌وی‌ام X33  با جک S3 می‌تواند ویژگی‌های خاص این دو مدل کراس اوور مطرح در ایران را نمایان کند.

جک اس۳ دومین کراس اورر جک در ایران است. این خودرو پس از برجام به ایران آمد و آمار فروش موفقی را به ثبت رساند. جک اس ۳ در مقایسه با جک اس۵ قیمت پایین‌تری داشت و با توجه به طراحی خاص و امکانات مناسب، سهم زیادی از بازار این خودروها را از آن خود کرد. این خودرو محصول سال ۲۰۱۴ شرکت جک است و مانند دیگر خودروهای این شرکت، شاخ گاو مرسوم در طراحی آن به کار رفته است. اس۳ قدرت موتور ۱۰۷ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتون متر دارد و با حجم ۱۵۹۰ سی سی و با دنده اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود.

ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت نیز دیگر کراس اوور پر طرفدار موجود در بازار ایران است. نسل اول ایکس۳۳ از سال ۹۰ وارد مدیران خودرو شد. این خودرو که با نام تیگو۳ نیز در بازار شناخته می‌شود در طراحی از پلت فرم راو۴ شرکت تویوتا استفاده کرده است. نسل اول این خودرو در ایران فروش قابل توجه به دست آورد. این ماشین با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتون متر به بازار عرضه شده است. همچنین حجم موتور آن ۱۹۷۱ سی سی بوده و به شکل هفت دنده‌ای به فروش می‌رسد.

در مقایسه ام‌وی‌ام X33  با جک S3 ، هر دو خودرو نقاط منفی و مثبت چندگانه‌ای دارند. طراحی خاص و مدرن، سواری نرم و پایداری بالا از نکات مثبت جک اس۳ و شتاب و قدرت کم، کشش ضعیف و کیفیت پایین متریال کابین از ویژگی های منفی این خودرو است.

در رابطه با ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت نیز، طراحی اسپرت، پیشرانه کم استهلاک و کابین و صندوق جادار از ویژگی‌های مثبت و شتاب اولیه ضعیف، نبود سیستم کنترل پایداری، مصرف سوخت بالا در شهر و افت قیمت زیاد از نکات منفی این خودرو به شمار می‌روند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟