قیمت نهایی پژو 207 پانوراما

قیمت نهایی پژو ۲۰۷ پانوراما اعلام شد

جمعه - 14 شهریور 1399

پیشرانه – قیمت نهایی پژو ۲۰۷ پانوراما از سوی گروه خودروسازی ایران خودرو اعلام شد و این ماشین در برنامه سه ماهه تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.

پیشرانه – قیمت نهایی پژو ۲۰۷ پانوراما از سوی گروه خودروسازی ایران خودرو اعلام شد و این ماشین در برنامه سه ماهه تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو که در طول ماه‌های گذشته تلاش کرده با محوریت برنامه ریزی وزارت صمت و هماهنگی شورای رقابت، محصولات خود را در چارچوب پیش فروش‌های چندگانه به متقاضیان عرضه کند، نمونه‌های ارتقا یافته محصولاتش را نیز در این پیش فروش‌ها در اختیار مشتریان قرار داده است.

به دنبال آنکه با مجوز شورای رقابت، بنا شد در هر فصل، خودروسازان با ارائه درخواست خود امکان افزایش قیمت محصولاتشان را داشته باشند، ایران خودرو در دو مرحله قیمت تعدادی از خودروهایش را بالا برد و در جدیدترین اقدام، قیمت نهایی پژو ۲۰۷ پانوراما نیز از سوی این شرکت نهایی شده است.

این خودرو که در یکی از طرح‌های پیش فروش سه ماهه ایران خودرو به متقاضیان عرضه شده و افرادی که نامشان در قرعه کشی نهایی شد پیش پرداخت را واریز کردند، حالا با قیمت نهایی به دست متقاضیان خواهد رسید. ایران خودرو به تازگی با ارسال دعوت نامه تسویه حساب به مشتریانی که اقدام به ثبت نام خودرو کرده بودند، اعلام کرده قیمت نهایی این خودرو ۱۵۶ میلیون تومان خواهد بود. این ماشین که در قیاس با پژو۲۰۷ موجود، از سقف شیشه‌ای پانوراما بهره برده برای تحویل در سه ماهه دوم سال جاری عرضه شده است.

در کنار آن، ایران خودرو قیمت نهایی دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک را نیز نهایی و اعلام کرده است. این ماشین نیز که از سوی متقاضیان برای تحویل در سه ماهه اول سال جاری پیش خرید شده، بر اساس دعوت نامه تسویه حساب ایران خودرو به مشتریانش تعیین تکلیف شده و با قیمت ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

بر این اساس متقاضیان این خودرو که پیش از این ثبت نامشان را نهایی کرده و در انتظار تحویل خودرو هستند باید با پرداخت باقی مانده این دو رقم اعلامی، با ایران خودرو تسویه کرده و ماشین‌هایشان را تحویل بگیرند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟