جزئیات پیش فروش خودروهای سایپا

فردا؛ آغاز پیش فروش ۹ محصول سایپا

جمعه - 14 شهریور 1399

پیشرانه- فردا؛ شنبه ۱۵ شهریورماه پیش فروش ۹ محصول سایپا آغاز می‌شود.

پیشرانه- فردا؛ شنبه ۱۵ شهریورماه پیش فروش ۹ محصول سایپا آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در این فروش خودروهای سایپا شاهین، کوییک دنده‌ای، ساینا S، ساینا، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱ آپشنال، سایپا ۱۵۱، کوییک R و همچنین خودروی تیبا ۲ از ساعت ۱۰ صبح فروخته خواهد شد.

بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا طرح جدید پیش فروش این شرکت سود مشارکت ۶ درصد و سود انصراف ۳ درصد در نظر گرفته‌شده است. روز شنبه ۱۵ شهریورماه آغاز کرده و مشتریان تنها ۳ روز فرصت ثبت‌نام و شرکت در این طرح فروش را خواهند داشت.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها  در پیش فروش ۹ محصول سایپا بازه زمانی مهر تا آذرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

در ادامه می‌توانید جزییات بیشتر این طرح فروش و مبالغ تعیین‌شده به‌عنوان پیش‌پرداخت علی‌الحساب برای ثبت‌نام  در پیش فروش ۹ محصول سایپا را شاهد باشید.

پیش فروش 9 محصول سایپا

گفتنی است سایپا شاهین از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری با ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۷ تا ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ تا ۱۴۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

از سوی دیگر پیشرانه مورداستفاده در خودروی کوییک همان پیشرانه M15 به کار گرفته‌شده در مدل‌های تیبا و ساینا است که با حجم ۱.۵ لیتر، قادر به تولید قدرت ۸۷ اسب بخار است. این پیشرانه در حقیقت همان موتور ارتقاءیافته خودرو پراید است که با افزایش حجم موتور و بهبود استاندارد آلایندگی آن به یورو ۴ به‌عنوان یک موتور ملی معرفی‌شده بود.

خودرو ساینا نیز دقیقاً همان پیشرانهٔ تیبا را در قلب خود دارد که آن‌هم در اصل همان موتور پراید است که توسط موسسهٔ EF آلمان تغییراتی در آن ایجادشده و با افزایش حجم، قدرت و گشتاور تولیدی آن بیشتر شده است. حجم این موتور ۸ سوپاپ که M15 نام دارد ۲۰۰ سی‌سی نسبت به موتور پراید بیشتر بوده و ۱۵۰۰ سی‌سی حجم دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • محمد امین مویسات | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ ق٫ظ

    عالی بخرید