دور جدید فروش فوق العاده ایران خودرو

دور جدید فروش فوق العاده ایران خودرو + جزییات

شنبه - 15 شهریور 1399

پیشرانه – دور جدید فروش فوق العاده ایران خودرو به زودی از سویی این شرکت کلید خواهد خورد و متقاضیان می‌توانند برای خرید محصولات جدید ثبت نام کنند.

پیشرانه – دور جدید فروش فوق العاده ایران خودرو به زودی از سویی این شرکت کلید خواهد خورد و متقاضیان می‌توانند برای خرید محصولات جدید ثبت نام کنند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه»  ایران خودرو که در کنار سایپا در ماه‌های گذشته تلاش کرده با عرضه محصولات خود به بازار، فشار افزایش قیمت‌ها را کاهش دهد، تازه‌ترین برنامه‌های خود در این زمینه را اعلام کرده و به این ترتیب، دور جدید فروش فوق العاده ایران خودرو به زودی کلید خواهد خورد.

از ابتدای خرداد ماه امسال و همزمان با تغییر و تحولات در وزارت صمت، این وزارتخانه با همراهی شورای رقابت، سازمان حمایت و دو خودروساز بزرگ کشور ایران خودرو و سایپا، طرح پیش فروش متوالی خودروهای داخلی در بازار را کلید زد. در این طرح، خودروسازان در چند مرحله محصولات مختلف خود را با شیوه‌های متفاوت به بازار عرضه کردند و با توجه به بالا بودن تقاضا، قرعه کشی برندگان خودروهای جدید را تعیین کرد.

در این برنامه در کنار آنکه متقاضیان برای ثبت نام باید پیش شرط هایی مانند نداشتن پلاک فعال، نخریدن خودرو از شرکت‌های خودروساز در چند سال اخیر و داشتن گواهینامه رانندگی را فراهم می‌کردند، دولت اعلام کرد که خودروسازان نیز برای پیش فروش‌های جدید باید تعهدات قبلی خود را اجرایی کنند و از این رو در برنامه اعلامی برای دور جدید فروش فوق العاده ایران خودرو عمل به تعهدات قید شده است.

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ریزی جدید این شرکت برای فروش محصولاتش در یک دوره سه ماهه خبر داده است.

رحمانی در این خصوص اعلام کرد که براساس دستور و تصویب کمیته خودرو، زمانی می توانیم دور جدید فروش فوق العاده را برگزار کنیم که تمامی تعهدات ما در شرایط فروش فوق العاده قبلی انجام شده و به صفر رسیده باشد که به زودی این امر محقق شده و می توانیم دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز کنیم.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اتمام تعهدات و تحویل تمامی خودروهای ثبت نامی دومین دوره فروش فوق العاده به مشتریان، اعلام کرد که با انجام این کار می توانیم درخواست مجوز سومین دوره فروش فوق العاده را به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کنیم و در صورت موافقت این سازمان، می توانیم برای اجرای سومین دوره فروش فوق العاده برنامه ریزی کنیم.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • m | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ ق٫ظ

    لطفا شرکت را مطلع فرمایید از طرح فروش جدید خودداری کند و بیاید برای ثبت نام های ۱۴۰۰که بعضی از آنها نیازمند واقعی هستند چاره ای بیاندیشد.
    با تشکر

  • علیرشا 876 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۱۳ ب٫ظ

    با سلام -خودرو ی صفراز مسیر اصلی خودش خارج شده است و امروز شده یک وسیله برای تامین امنیت اقتصادی و قدرت خرید وحفظ ارزش نقدینگی لذا لازم است مسئولین امر برای تعدیل این بورس بازی وسفته بازی جدید فکری دیگر کنند و پیشنهاد من این است کسانی که می خواهند خودرو ثبت نام کنند ۵ میلیون تومان به حساب بانک مرکزی واریز کنند ودرصورتی که در قرعه برنده شدند بایستی این مبلغ را تا سقف ۱۰ میلیون تومان افزایش دهند یعنی به عبارتی قیمت خودرو برای برنگان میشود ۱۰ میلیون پلاس و در قرعه کشی اگر برنده نشدند در قرعه کشی های بعدی شرکت داده شوند و تا ۶ ماه هم حق برداشت این مبلغ رانداشته باشند تا صف ثبت نام خلوت تر وریسک تقاضای کاذب بالا برود و گرنه به این مفتی تقاضا پایین نخواهد آمد .

  • علی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۵۳ ب٫ظ

    فروردین ۹۸ یک خودروی سمند پایه گازسوز ثبت نام کردم تیرماه ۹۹ باید تحویل میدادن الان دو ماه هم از موعد تحویل گذشته (یعنی جمعا ۱۵ ماه بعد از ثبت نام) هنوز خودرو رو تحویل ندادن و هیچ مشخص نیست چه زمانی تحویل بدن بعد با کمال پررویی دم از عمل به تعهدات میزنن. وقتی کشور به حال خودش رها شده بهتر از این نمیشه حق و حقوق مشتری فقط حرف مفت و شعاره تا وقتی هیچ نظارتی و سخت گیری وجود نداره و هیچ مرجعی هم قادر به پاسخگو کردن خودروساز به مشتری نیست خودروساز هم هر طور دوست داره رفتار میکنه.