قیمت خودرو پژو ۲۰۶

قیمت خودرو پژو ۲۰۶ پرواز کرد

شنبه - 15 شهریور 1399

پیشرانه- قیمت خودرو هفته گذشته متأثر از رشد نرخ ارز و ریزش بورس با افزایش شدیدی همراه شد به‌طوری‌که بررسی‌ها نشان می‌دهد، نرخ خودرو‌های داخلی فقط طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه از ۸ تا ۵۰ میلیون تومان گران‌تر شده و در این میان پراید هم از مرز ۱۰۰ میلیون تومان هم عبور کرده است.

پیشرانه- قیمت خودرو هفته گذشته متأثر از رشد نرخ ارز و ریزش بورس با افزایش شدیدی همراه شد به‌طوری‌که بررسی‌ها نشان می‌دهد، نرخ خودرو‌های داخلی فقط طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه از ۸ تا ۵۰ میلیون تومان گران‌تر شده و در این میان پراید هم از مرز ۱۰۰ میلیون تومان هم عبور کرده و قیمت خودرو پژو ۲۰۶ نیز  در کنار پژو ۲۰۷ پرواز کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بازار خودرو تا هفته اول شهریورماه شرایط نسبتاً باثباتی را طی کرد اما در هفته دوم با جهش چشمگیر قیمت‌ها همراه شد تا جاییکه فعالان این بازار اظهار کرده‌اند، نوسان قیمت خودرو طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته پیش برابر با افزایش قیمت در یک ماه بوده است؛ بر این اساس بررسی پایگاه خبری اقتصادآنلاین از وضعیت بازار خودرو نشان می‌دهد که بهای خودرو‌های داخلی طی این هفته بین ۸ تا ۵۰ میلیون تومان افزایش‌یافته که دراین‌بین پژو ۲۰۷ اتوماتیک بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده‌ است.

طبق اعلام اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل، قیمت پراید ۱۱۱ در بازار امروز ۱۵ شهریورماه به ۱۰۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ به ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پراید ۱۳۲ هم به ۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صعود کرد.

بر این اساس امروز قیمت تیبا صندوقدار از ۹۴ به ۱۰۳ میلیون و تیبا ۲ از ۱۰۷ به ۱۱۹ میلیون تومان افزایش یافت؛ همچنین قیمت ساینا هم ۱۰ میلیون گران‌تر شد و در بازار امروز به ۱۲۰ میلیون تومان رسید.

در بازار آزاد امروز، دارندگان کوییک‌دستی قیمت را تا ۱۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کوییک‌آر تا ۱۳۸ میلیون تومان بالابرده‌اند.

افزایش ۱۳ میلیونی قیمت پژو ۲۰۶ در یک هفته

بنابر اعلام اتحادیه، قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز با ۱۳ میلیون افزایش نسبت به آخرین روز معاملات هفته اول شهریور، به ۱۷۸ میلیون تومان، قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۲۱۵ میلیون و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

ثبت رکورد بیشترین افزایش قیمت برای پژو ۲۰۷

امروز قیمت پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس ۱۶۰ میلیون، پژو پارس سال ۱۸۷ میلیون و سمند ال‌ایکس ۱۶۴ میلیون تومان اعلام شد؛ همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دستی در نیمه شهریورماه با ۲۰ میلیون افزایش به ۲۵۳ میلیون و مدل اتوماتیک این خودرو با حدود ۴۸ میلیون جهش قیمت به ۳۵۸ میلیون تومان رسید؛ مشتریان رانا نیز می‌توانند این خودرو را باقیمت ۱۷۷ میلیون، دنا را ۲۴۳ میلیون و دنا پلاس را ۲۸۰ تومان از بازار آزاد بخرند.

آخرین قیمت خودرو‌های مونتاژی در بازار آزاد

خودرو‌های مونتاژی هم این هفته از قافله افزایش قیمت عقب نماندند به‌طوری‌که هایما اس ۷ توربو به ۶۱۰ میلیون، سراتو ۶۶۷ میلیون و پژو ۲۰۰۸ به ۷۸۰ میلیون تومان صعود کرد.

ازسرگیری شماره‌گذاری پراید

طبق آخرین اخبار، شماره‌گذاری پراید که طی چند روز گذشته متوقف‌شده بود از سر گرفته‌شده اما محصولات رنو همچنان در توقف شماره‌گذاری هستند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • asa | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۲۰ ب٫ظ

    تنها چیزی که ثابته حقوق ما کارمندان مفلوک هست.همه چی در طول سال چند برابر میشه ولی حقوق کارمند ننه مرده اگه همت کنه بیست درصد

  • asa | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۲۳ ب٫ظ

    خب یکی نیست بگه شما،نماینده محترم،وزیر محترم و یا.. خودتون با این حقوقی که بماها میدین میتونید زندگی کنید

  • asa | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۲۴ ب٫ظ

    ما که دیگه دستمون به ۲۰۶ نمیرسه خدا کنه باعث و بانی این تورم و گرانی نابود بشه در صورتیکه فعلا این ما هستیم که نابود شدیم

  • Sarina | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۳۴ ق٫ظ

    واقعا کسی نیست افزایش قیمت خودرو رو کنترل کنه؟؟؟
    الحق که این مملکت بی صاحابه