قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

چهارشنبه - 19 شهریور 1399

پیشرانه- بازار خودرو همچنان همانند بازارهایی مانند طلا و ارز همچنان روند صعودی دارد و گرانی خودروها به‌صورت روزانه اتفاق می‌افتد، در چنین شرایطی ما در «پیشرانه» به شما توصیه می‌کنیم تنها در صورت نیاز اقدام به خرید کنید و البته که اگر نیاز دارید بدون شک خرید امروز بهتر از فردا است.

پیشرانه- بازار خودرو همچنان همانند بازارهایی مانند طلا و ارز همچنان روند صعودی دارد و گرانی خودروها به‌صورت روزانه اتفاق می‌افتد، در چنین شرایطی قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار و با توجه  ما در «پیشرانه» به شما توصیه می‌کنیم تنها در صورت نیاز اقدام به خرید کنید و البته که اگر نیاز دارید بدون شک خرید امروز بهتر از فردا است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بررسی وضعیت بازار امروز نسبت به روز گذشته نشان‌می‌دهد که قیمت‌ انواع خودرو داخلی بین سه تا شش میلیون تومان افزایش پیداکرده است.

این افزایش قیمت در حالی اتفاق افتاده است که کارشناسان بازار خودرو معتقدند قیمت‌های فعلی کاذب بوده و صرفاً متأثر از هیجانات نرخ ارز افزایش‌یافته است.

بر اساس این گزارش امروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ۹۹ قیمت پراید ۱۱۱ در بازار آزاد به ۱۰۶ میلیون، پراید ۱۳۱ به ۹۷ میلیون و پراید ۱۳۲ هم به ۹۹ میلیون تومان صعود کرد.

بر این اساس قیمت تیبا صندوقدار به ۱۰۵ میلیون و تیبا ۲ از ۱۲۶ میلیون تومان افزایش یافت؛ همچنین قیمت ساینا هم ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

از سوی دیگر خودرو کوییک‌ دنده‌ای ۱۳۸ میلیون و کوییک‌آر ۱۴۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بررسی قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار نشان می‌دهد قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز به ۱۸۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۲۲۳ میلیون و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم به ۲۱۶ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت خودرو پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس ۱۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس سال ۱۹۵ میلیون و سمند ال‌ایکس ۱۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای در بازار امروز به ۲۵۹ میلیون و مدل اتوماتیک این خودرو به ۳۷۸ میلیون تومان رسید.

بررسی قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار نشان می‌دهد مشتریان رانا نیز می‌توانند این خودرو را با قیمت ۱۸۳ میلیون، دنا را ۲۴۷ میلیون و دنا پلاس را ۲۸۴ میلیون تومان از بازار آزاد بخرند.

سری هم به خودروهای خارجی بزنیم؛ خودروهای تویوتا CH-R این روزها در بازار حدود یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان، تویوتا راوفور ۲ میلیارد تومان، مزدا ۳ جدید صندوقدار ۹۴۱ میلیون تومان، میتسوبیشی اوتلندر یک میلیارد و ۸۴۴ میلیون تومان، نیسان جوک اسکای پک ۷۶۲ میلیون تومان و نیسان ایکس تریل یک میلیارد و ۲۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

در بازار خودروهای چینی هم خودرو چری آریزو ۵ دنده‌ای ۳۱۵ میلیون تومان، چری آریزو ۶ اکسلنت ۵۳۶ میلیون تومان، چری تیگو ۵ IE در حدود ۵۰۵ میلیون و تیگو ۷ هم ۶۲۷ میلیون تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟