چرا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک گران شد

چرا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک گران شد

دوشنبه - 24 شهریور 1399

پیشرانه- رئیس شورای رقابت در گفت‌وگویی به این سؤال که چرا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک گران شد پاسخ داد

پیشرانه- رئیس شورای رقابت در گفت‌وگویی به این سؤال که چرا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک گران شد پاسخ داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» رضا شیوا رئیس شورای رقابت درباره علت گرانی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک اختلاف‌های این دور خودرو را عامل اصلی دانست و گفت: دنا پلاس با دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک تفاوت زیادی دارد و اصلی‌ترین علت گرانی این خودرو همین عامل است.

رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سوال که چرا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک گران شد تصریح کرد: خودروهایی که در حال حاضر تحویل خریداران داده‌شده با خودروهایی که درگذشته افراد ثبت‌نام کرده‌اند متفاوت است. خودرو دنا پلاس که افراد در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند دارای آپشن‌های دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک نبود و تغییرات زیادی روی آن انجام‌شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: شورای رقابت مصوب کرد که حسابرس و بازرس قانونی که وابسته به وزارت اقتصاد و دارایی است، تائید کند که آیا به خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک قطعاتی اضافه‌شده و آن قطعات چه بوده است؟ که منجر شده نام خودرو به دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک تغییر پیدا کند که این کار توسط بازرس انجام شد.

شیوا با تأکید بر اینکه قیمت دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با تائید بازرس و حسابرس قانونی تعیین شد و مورد تائید قرار گرفت، گفت: پس‌ازاینکه مشخص شد چه قطعاتی به دنا پلاس توربو اتوماتیک اضافه‌شده است، شورا رقابت قبول کرد که قیمت این خودرو افزایش پیدا کند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟