چطور برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کنید

چطور برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کنید

سه شنبه - 25 شهریور 1399

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو مدعی است برای طرح‌های خود در سال جاری، شرایطی را در نظر گرفته تا طبق آن محصولات خود را به دست خریدار واقعی برساند، در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کنید.

یپشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو مدعی است برای طرح‌های خود در سال جاری، شرایطی را در نظر گرفته تا طبق آن محصولات خود را به دست خریدار واقعی برساند، در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کنید.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» برای ثبت نام محصولات ایران خودرو متقاضی ابتدا باید وارد وب‌سایت ایران خودرو شود

ابتدا با واردکردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شوید و خودرو را انتخاب می‌کنید.

سپس باید منتظر بمانید اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام شود.

فهرست انتخاب‌شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

سپس فرد انتخاب‌شده ظرف مهلت ۴ روز کاری باید پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو را واریز کند و در صورت واریز نکردن کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

ایران خودرو همچنین اعلام کرده است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی شرایط عمومی و در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به‌حساب ایشان مسترد شده و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نیست.

البته برای اینکه کامل‌تر بدانید که چطور برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کنید بهتر است از شرایط عمومی ثبت‌نام در طرح‌های ایران خودرو مطلع باشید

١. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

٣. حداقل فاصله از آخرین خرید ثبت نام با تحویل خودرو در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به‌صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره‌حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کرده و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند.

۵. همچنین شماره تلفن همراه معرفی‌شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

۷. متقاضی باید پس از واریز پیش‌پرداخت علی‌الحساب و پس از دریافت ردیف قرارداد بلافاصله از میز کار مشتری جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.

۸. انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه‌کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

۹. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۱۰. گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱٫۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۱. درصورتی‌که پس از امضای قرارداد فی‌مابین با مشتری برحسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود. ضمن اطلاع‌رسانی مراتب مذکور، دعوت‌نامه تکمیل وجه بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های اجرایی قانونی حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۲. سند فروش خودرو تا پایان مدت یک‌ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه‌حساب مشتری و فک رهن تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

۱۳. امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

بهتر است مطلع باشید اگر گواهینامه نداشته باشید و یا دارای پلاک فعال باشید درصورتی‌که در این طرح ثبت نام کنید ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را ندارید.

این‌ها همه مواردی بود که در پاسخ به این سؤال که چطور برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کنید باید عنوان می‌شد، اما اینکه آیا به‌واقع همه این قوانین تأثیری در رسیدن خودرو به خریدار واقعی دارد یا خیر؟ خودتان قضاوت کنید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟