جزئیات تغییر قیمت خودرو در بازار

جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی + جزئیات تغییر قیمت خودرو در بازار

پنجشنبه - 27 شهریور 1399

پیشرانه- روند افزایشی قیمت خودرو در بازار مربوط به همه خودروها نیست اتفاقاً قیمت در برخی خودروها به تعادل رسیده، در برخی کاهش داشته، اما در برخی نیز روند افزایش داشته است.

پیشرانه- روند افزایشی قیمت خودرو در بازار مربوط به همه خودروها نیست و جزئیات تغییر قیمت خودرو در بازار  اتفاقاً نشان می دهد قیمت در برخی خودروها به تعادل رسیده، در برخی کاهش داشته، ما در برخی نیز روند افزایش داشته است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» به‌عنوان‌مثال خودروهای گروه پراید نیز پراید ۱۱۱ نزدیک به یک‌میلیون تومان ارزان شده و این خودرو در حال حاضر ۱۱۲ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۱ نیز همچنین میلیون تومان کاهش قیمت داشته و در حال حاضر ۹۸ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۰۰ میلیون تومان در ۲۳ شهریورماه امروز به قیمت ۹۹ میلیون تومان رسیده است.

دراین‌بین اما بررسی تغییر قیمت خودرو در بازار نشان می‌دهد خودروهای گروه دنا با افزایش قیمت روبرو شده‌اند به‌طوری‌که خودرو دنا معمولی با افزایش ۲ میلیون تومانی طی چند هفته اخیر از ۲۷۵ میلیون تومان به ۲۷۷ میلیون تومان رسیده و دنا پلاس دنده‌ای توربو نیز با افزایش قیمت یک‌میلیون تومانی امروز ۳۵۵ میلیون تومان قیمت دارد اما دنا پلاس دنده‌ای ساده نیز از ۳۰۰ میلیون تومان در ۲۳ شهریورماه امروز به قیمت ۳۰۲ میلیون تومان رسیده است.

همچنین بررسی تغییر قیمت خودرو در بازار نشان می‌دهد تعداد خودروهایی که طی چند روز اخیر ثبات قیمت داشته‌اند بیشتر از بقیه بوده است.

به‌عنوان‌مثال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ طی چند هفته اخیر بر روی ۱۹۵ میلیون تومان ثابت بوده پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کمی کاهش قیمت را تجربه کرده و از ۲۴۷ میلیون تومان در ۲۳ شهریور این خودرو امروز به قیمت ۲۴۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین خودرو ۲۰۶ صندوقدار نیز ثبات قیمت را طی چند هفته اخیر تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به سراغ خودروهای گروه تیبا برویم درحالی‌که خودرو تیبا هاچ بک ای ایکس طی چند روز اخیر یک میلیون تومان ارزان شده است و به قیمت ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است تیبا هاچ بک پلاس روی ۱۴۰ میلیون تومان ثابت مانده است و در حال حاضر تیبا صندوقدار اس ایکس و صندوقدار پلاس به ترتیب ۱۲۱ و ۱۳۷ میلیون تومان قیمت دارند.

بررسی تغییر قیمت خودرو در بازار همچنین گویا آن است که قیمت انواع خودروهای ساینا نیز طی این مدت ثابت بوده است و در حال حاضر ساینا ای ایکس دنده‌ای ۱۲۵ میلیون تومان و ساینا پلاس دنده‌ای ۱۳۹ میلیون تومان قیمت دارند.

همچنین خودرو کوییک دنده‌ای ۱۴۷ میلیون تومان و خودرو کوییک آر دنده‌ای نیز ۱۵۴ میلیون تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

در بازار خودروهای رنو نیز خودرو پارس تندر ۳۱۴ میلیون تومان، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۳۵۹ میلیون تومان، رنو تند ۹۰ E2 حدود ۲۷۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

اما بد نیست سری هم به بازار خودروهای خارجی بزنیم، در پایان این هفته خودرو بنز E250 مدل ۲۰۱۶ حدود ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، بنز E200 مدل ۲۰۱۷ حدود ۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، ب ام و ۷۳۰ LI نیز ۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، ب ام و ۳۲۰ i حدود ۲ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان و ب ام و X3 مدل ۲۰۱۷ نیز ۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

امروز همچنین رنو تالیسمان یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان و رنو کولیوس ۲ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟