انتشار قیمت جدید خودروهای ام وی ام و چری

انتشار قیمت جدید خودروهای ام وی ام و چری

شنبه - 29 شهریور 1399

پیشرانه- قیمت خودرو در بازار و کارخانه‌های خودروسازی همچنان به‌صورت روزانه دست‌خوش تغییر می‌شود.

پیشرانه- قیمت خودرو در بازار و کارخانه‌های خودروسازی همچنان به‌صورت روزانه دست‌خوش تغییر می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» یکی از شرکت‌ها هم که به‌تازگی و برای چندمین بار در سال جاری نسبت به افزایش قیمت خودروهایش اقدام کرده شرکت مدیران خودرو است ما در این مطلب قیمت جدید خودروهای ام وی ام و چری را منتشر کرده‌ایم.

این افزایش قیمتها در حالی قرار است از ابتدای مهرماه از سوی مدیران خودرو اعمال شود که هفته گذشته جدولی از قیمتهای افزایش یافته از محصولات این شرکت منتشرشد که از افزایش ۵۰ درصدی قیمت محصولات مدیران خودرو حکایت داشت. بااین‌وجود اما این جدول نه به‌صورت رسمی بلکه به‌صورت غیررسمی از سوی مدیران خودرو تکذیب شد.

از سوی دیگر اما امروز جدول جدید دیگری به دست ما در پیشرانه رسیده است که این بار از افزایش قیمت ۲۵ تا ۲۷ درصدی محصولات مدیران خودرو حکایت دارد.

البته که این جدول هم هنوز به‌صورت رسمی تائید نشده اما پرس‌وجوهای ما نشان می‌دهد قیمت‌های جدید این خودروها که در جدول ذیل آورده‌ایم از ابتدای پاییز اعمال خواهد شد.

بر اساس این گزارش خودرو تیگو ۷ IE که تا پیش‌ازاین باقیمت ۶۴۰ میلیون تومان از سوی مدیران خودرو فروخته می‌شود، از ابتدای مهرماه باقیمت ۸۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رفت.

همچنین خودرو آریزو ۶ هم پیش‌ازاین ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشت، از ابتدای پاییز باقیمت ۶۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  در جدول قیمت جدید خودروهای ام وی ام و چری عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر ام وی ام ایکس ۵۵ نیز در مدل اکسلنت اسپرت باقیمت جدید ۶۸۷ میلیون تومان عرضه خواهد شد، درحالی‌که قیمت قبلی این خودرو ۵۴۲ میلیون تومان بود.

در این جدول همچنین ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک نیز ۳۶۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است، درحالی که قیمت قبلی این خودرو ۲۹۰ میلیون تومان بوده است.

قیمت جدید خودروهای ام وی ام و چری

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟