ایران خودرو

طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه شهریور ۹۸ اعلام شد +جدول

یکشنبه - 10 شهریور 1398

پیشرانه- طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه شهریور ۹۸ اعلام شد، این طرح مختص به خودروهایی است که تحویل آنها معوق شده است.

پیشرانه- طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه شهریور ۹۸ اعلام شد، این طرح مختص به خودروهایی است که تحویل آنها معوق شده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام ایران‌خودرو خریدارانی که هنوز دعوت‌نامه خودرو آنها صادر نشده، خریدارانی  تکمیل و جه عادی را انجام داده‌اند و خریدارانی که تکمیل وجه قطعی انجام داده‌اند می‌توانند در طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه شهریور ۹۸ شرکت کنند.

در جدول خریدارانی که هنوز دعوت‌نامه خودرو آنها صادر نشده، آمده است:

خریداران خودرو دنا، تندر پلاس دستی، دناپلاس توربو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، اچی ۳۰ کراس اتوماتیک و پارس دوگانه‌سوز می‌توانند خودرو خریداری‌شده خود را به ترتیب با محصولات پژو پارس TU5، پژو پارس TU5، دنا پلاس، پژو پارس TU5 و پارس سال تعویض نمایند. ایران‌خودرو برای خریداران اچ ۳۰ کراس ۲ پیشنهاد ارائه کرده است.

همچنین خریداران خودرو دناپلاس توربو در مرحله تکمیل وجه عادی می‌توانند خودرو خود را با دنا پلاس تعویض کنند.

در این طرح همچنین قابلیت تعویض خودرو پژو ۲۰۷ دستی با پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با پژو ۲۰۷ دستی، دنا با پژو پارس TU5، اچ ۳۰ کراس با پژو پارس TU5 و دنا پلاس و پژو پارس معمولی دوگانه‌سوز با پژو پارس TU5 و پژو پارس معمولی فراهم است.

در بخش سه طرح جدید ایران‌خودرو در شهریورماه ۹۸ که برای خودروهای معوق تهیه شده نیز آمده است.

خریدارانی که خودرو اچ ۳۰ کراس، پارس دوگانه‌سوز و دنا آنها در مرحله تکمیل وجه قطعی است نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

به این ترتیب خریداران خودرو اچ ۳۰ کراس می‌توانند خودرو خود را با پژو پارس TU5 یا دنا پلاس، خریداران پژو پارس دوگانه‌سوز با پژو پارس معمولی یا پژو پارس TU5 و خریداران با دنا با پژو پارس TU5 تعویض کنند.

گفتنی است جدول طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه شهریور ۹۸ اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح زیر است.

 

طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه شهریورماه ۹۸

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟