فروش فوری سایپا

فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد

دوشنبه - 11 شهریور 1398

پیشرانه- فروش فوری محصولات سایپا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۱ ام شهریورماه و فردا ۱۲ ام آغاز می شود.

پیشرانه- فروش فوری محصولات سایپا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۱ ام شهریورماه و فردا ۱۲ ام آغاز می شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش اقساطی سایپا تحویل فوری امروز ساعت ۱۰ و از طریق وب‌سایت خرید اینترنتی محصولات این شرکت آغاز شد، در این طرح خودروهای تیبا SX با رینگ فولادی، تیبا SX با رینگ آلومینیومی و ساینا دنده‌ای با رینگ فولادی، ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی، سایپا ۱۵۱ به متقاضیان فروخته می‌شود.

تیبا

این خودرو به‌عنوان محصولی که در ابتدا قرار بود جایگزین پراید شود به بازار آمد، اما هیچ‌گاه این اتفاق به سرانجام نرسید و این ۲ خودرو همزمان به خط تولید سایپا راه پیدا کردند. تیبا در ۲ مدل صندوق دار و هاچ بک یا همان تیبا و تیبا ۲ فروخته می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی‌سی با حداکثر توان خروجی ۸۷ اسب بخار و همچنین گیربکس ۵ سرعتِ دستی بهره می‌برد.

بر اساس این گزارش در طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری برای این خودرو ۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در چهار چک ۳ ماهه و با رقم  یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار باز پس گرفته خواهد شد. برای خودرو تیبا SX رینگ فولادی به‌صورت اقساطی پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومانی در نظر گرفته‌شده است.

همچنین در طرحی که گفته شد برای تیبا SX رینگ آلومینیومی نیز ۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در این مدل هم رقم چک‌ها همانند مدل قبلی تیبا تعیین‌شده است. برای خودرو تیبا SX رینگ آلومینیومی به‌صورت اقساطی پیش‌پرداخت ۴۲ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومانی در نظر گرفته‌شده است.

ساینا

ساینا هم دیگر خودرویی که این روزها سایپا در طرح‌های فروش خود اقدام به عرضه آن کرده است. این خودرو درواقع تغییر چهره یافته تیبا است که برخی ایرادات تیبا در آن مرتفع  به برخی تجهیزات مانند حس‌گر پارک عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، ABS و EBD  مجهز شده است.

بر اساس این گزارش در طرح فروش فوری سایپا برای ساینا دنده‌ای رینگ فولادی ۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در ۴ چک ۳ ماهه و با رقم  یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار باز پس گرفته خواهد شد. برای خودرو ساینا دنده‌ای رینگ فولادی به‌صورت اقساطی پیش‌پرداخت ۵۱ میلیون ۹۲۸ هزار و ۱۱۷ تومانی در نظر گرفته‌شده است. البته این خودرو در طرح فروش فوری سایپا باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد.

همچنین در طرحی که گفته شد برای ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی نیز ۱۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در ۴ چک سه‌ماهه و با رقم  ۳ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار باز پس گرفته خواهد شد.  برای خودرو ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی به‌صورت اقساطی پیش‌پرداخت ۵۰ میلیون ۲۷۴ هزار و ۶۰۷ تومانی در نظر گرفته‌شده است. این خودرو نیز در طرح فروش فوری سایپا باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد.

سایپا ۱۵۱

همچنین خودرو سایپا ۱۵۱  یا خودرو کار سایپا نیز در این طرح به‌صورت اقساطی فروخته می‌شود. سایپا برای این خودرو پیش‌پرداخت ۳۶ میلیون ۹۵۷ هزار و ۶۰۷ تومانی و تسهیلات ۴ میلیون تومانی در نظر گرفته است. بازپرداخت این وام نیز به‌صورت هر ۴ ماه یک بار و به  مبلغ یک میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود

جدول فروش اقساطی سایپا تحویل فوری

فروش اقساطی خودروهای سایپا

جدول فروش نقدی خودروهای شرکت سایپا

فروش نقدی خودروهای شرکت سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟