فروش ویژه پژوهای ایران خودرو

فروش ویژه پژوهای ایران خودرو + جزییات

سه شنبه - 20 آبان 1399

پیشرانه – فروش ویژه پژوهای ایران خودرو جدیدترین برنامه‌ای است که این شرکت در جریان عرضه فوق العاده محصولات خود در سال جاری اجرایی می‌کند.

پیشرانه – فروش ویژه پژوهای ایران خودرو جدیدترین برنامه‌ای است که این شرکت در جریان عرضه فوق العاده محصولات خود در سال جاری اجرایی می‌کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» این گروه خودروسازی که همراه با سایپا از بهار امسال در چند مرحله عرضه محصولاتشان به بازار را اجرایی کرده‌اند در جدیدترین اقدام، فروش ویژه پژوهای ایران خودرو را نهایی کرده است.

متقاضیان می‌توانند پنج محصول پژو ۴۰۵ SLX، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و رانا پلاس را با قیمت قطعی و موعد تحویل نود روزه خریداری کنند. مطابق شرایط فروش‌های فوق‌العاده پیشین ایران خودرو، برندگان این دوره نیز به وسیله قرعه کشی مشخص خواهند شد. برندگان قرعه کشی شرایط فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و چهار محصول دیگر پنج روز فرصت دارند تا با واریز وجه، نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند. افرادی که در شرایط فروش قبلی ایران خودرو شرکت کرده و موفق به واریز کردن وجه نشده بودند نیز می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

شرایط اعلام شده نشان می‌دهد که متقاضیان برای ثبت نام در طرح فروش ویژه پژوهای ایران خودرو باید آنچه در ماه‌های گذشته اجرایی شده را رعایت کنند. ایران خودرو اعلام کرده: متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی و فاقد پلاک انتظامی فعال باشد، متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است، حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است، امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد، متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد، ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود، كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد، انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است، گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل ۱،۰۰۰ كیلومتری خودرو نیز الزامی است و سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن،نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

در طرح فروش ویژه پژوهای ایران خودرو پژو۴۰۵، ۱۰۸ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲، ۱۱۰ میلیون تومان، سورن پلاس، ۱۸۸ میلیون تومان، پژو۲۰۷ دستی، ۱۹۹ میلیون تومان و رانا پلاس، ۱۷۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. تمام این خودروها، حداکثر ۹۰ روزه به متقاضیان تحویل می‌شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟