فروش فوق العاده هفت محصول سایپا

فروش فوق العاده هفت محصول سایپا

سه شنبه - 20 آبان 1399

پیشرانه – فروش فوق العاده هفت محصول سایپا از امروز ( سه شنبه) ۲۰ آبان کلید می‌خورد و این شرکت خودروهای خود را به متقاضیان عرضه می‌کند.

پیشرانه – فروش فوق العاده هفت محصول سایپا از امروز ( سه شنبه) ۲۰ آبان کلید می‌خورد و این شرکت خودروهای خود را به متقاضیان عرضه می‌کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» در ادامه برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی دو گروه خودروسازی بزرگ ایران برای عرضه خودروهایشان به متقاضیان واقعی، فروش فوق العاده هفت محصول سایپا از امروز کلید خواهد خورد.

سایپا اعلام کرده: در راستای ایجاد فرصت برابر برای ثبت نام همه متقاضیان و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه و تنها به مدت ۳ روز، فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی، نسبت به ثبت نام ۷ محصول مختلف این شرکت اقدام کنند.

تیبا صندوقدار رینگ فولادی، تیبا ۲ رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱ و همچنین محصولات شرکت خودروسازی زامیاد از جمله نیسان تک سوز معمولی و تک سوز با لاستیک های رادیال، تک سوز آپشنال با لاستیک های رادیال و همچنین وانت نیسان دوگانه سوز در طرح فروش فوق العاده هفت محصول سایپا به متقاضیان عرضه خواهد شد.

بر این اساس تیبا صندوقدار ۸۷ میلیون تومان، تیبا۲، ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا۱۵۱، ۹۱ میلیون تومان، نیسان تک سوز، ۱۷۷ میلیون تومان، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، ۱۸۰ میلیون تومان، نیسان تک سوز آپشنال، ۱۹۰ میلیون تومان و نیسان دوگانه سوز ۱۹۹ میلیون تومان قیمت خورده‌اند. تیبا و پراید با رنگ سفید و نیسان‌ها با رنگ آبی عرضه خواهند شد و زمان تحویل آنها ۹۰ روزه است.

دور جدید فروش سایپا در حالی کلید خورده که در روزهای گذشته و پس پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا، قیمت دلار کاهش یافته و به دنبال آن، قیمت ماشین نیز در بازار آزاد کاهش یافته است. پیش از این به دلیل افزایش نرخ دلار و پایین نگه داشتن اجباری قیمت کارخانه، فاصله‌ای چند ده میلیون تومانی بین قیمت رسمی و قیمت بازار به وجود آمده بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟