قیمت خودرو 20 دی در بازار

قیمت خودرو ۲۰ دی در بازار

شنبه - 20 دی 1399

پیشرانه- شورای رقابت که در این سال‌ها، هر بار نامش در حوزه خودرو مطرح‌شده، جز افزایش قیمت خودرو در بازار و بر هم ریختن وضع بازار از خود کارکرد دیگری نشان نداده است.

پیشرانه- شورای رقابت که در این سال‌ها، هر بار نامش در حوزه خودرو مطرح‌شده، جز افزایش قیمت خودرو در بازار و بر هم ریختن وضع بازار از خود کارکرد دیگری نشان نداده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» چند روز قبل نیز قیمت‌های جدید چند خودرو کم تیراژ تولیدکنندگان داخلی را اعلام کرد و بازار خودرویی که پس از ماه‌ها به آرامشی همراه با کاهش مستمر قیمت‌ها رسیده بود را به شوکی جدید مهمان کرد.

این شوک تأثیر خود را در قیمت‌های هفته قبل گذاشت تا پس از مدت‌ها، روند افزایش قیمت در برخی خودروهای داخلی کلید بخورد و با تداوم همین فضا، در روزهای گذشته نیز روند افزایش قیمت، به‌خصوص در برخی خودروهای داخلی بار دیگر آغازشده و اوج گرفته است.

پراید به‌راحتی بالای ۱۰۰ میلیون تومان ایستاده و پژو ۲۰۶ که به مرز ۱۷۰ میلیون نیز رسیده بود، حالا کانال ۲۰۰ میلیون تومان را لمس کرده تا نشان دهد باوجود پالس‌های مثبتی که بازار از انتخابات آمریکا گرفته بود، تصمیمات غلط همچنان امکان تغییر دوباره روند قیمتی را دارند.

بررسی قیمت خودرو ۲۰ دی در بازار نشان می‌دهد پژو ۲۰۷ دنده‌ای با رینگ آلومینیومی مدل ۹۹ حدود ۲۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای با رینگ فولادی مدل ۹۹ حدود ۲۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رینگ آلومینیومی مدل ۹۸ حدود ۳۷۲ میلین تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رینگ آلومینیومی مدل ۹۹ حدود ۴۱۵ میلیون تومان، همین خودرو با رینگ فولادی ۳۹۷ میلیون تومان پژو ۲۰۷ صندوقدار مدل ۹۹ نیز حدود ۳۵۷ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

پراید ۱۱۱ اما مدل ۹۹ حدود ۱۲۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ حدود ۱۰۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ مدل ۹۸ حدود ۱۹۸ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ یا همان وانت پراید مدل ۹۹ حدود ۱۱۲ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ پلاس یا وانت پراید آپشنال نیز حدود ۱۲۱ میلیون تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

همچنین قیمت خودرو ۲۰ دی در بازار خودروهای چینی نیز خودرو هایما S5 مدل ۹۸ حدود ۵۷۵ میلیون تومان، هایما S7 1.8 توربو مدل ۹۹ حدود ۶۹۵ میلیون تومان و مدل ۹۸ این خودرو نیز ۶۵۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟