فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا

فردا؛ فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا با شرایط جدید آغاز می شود

جمعه - 15 شهریور 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی محصولات این شرکت را برای شنبه ۱۶ ام شهریورماه اعلام کرد.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی محصولات این شرکت را برای شنبه ۱۶ ام شهریورماه اعلام کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام سایپا شنبه ساعت ۱۰ صبح فروش نقدی خودروهای تیبا صندوق‌دار در ۲ مدل رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی، ساینا دنده‌ای در ۲ مدل رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی و همچنین سراتو آپشنال به صورت نقدی فروخته می‌شود.

همچنین خودروهای تیبا، ساینا و سایپا ۱۵۱ نیز در این طرح به‌صورت اقساطی فروخته خواهد شد.

بر اساس اعلام سایپا خودرو تیبا صندوق‌دار رینگ فولادی باقیمت ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان، تیبا صندوق‌دار رینگ آلومینیومی باقیمت ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان، ساینا دنده‌ای رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان، ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و سراتو آپشنال باقیمت ۲۹۶ میلیون تومان به‌صورت نقدی و با تحویل ۲۰ روز فروخته خواهد شد.

اما فروش اقساطی سایپا همچون گذشته خودرو سایپا ۱۵۱ باقیمت ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان فروخته خواهد شد که از این رقم ۴ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در ۳ چک ۴ ماهه از سوی خریدار پرداخت می‌شود.

همچنین خودرو تیبا صندوق‌دار رینگ فولادی باقیمت ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد که از این رقم ۵ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در ۳ چک ۴ ماهه از سوی خریدار پرداخت می‌شود.

خودرو تیبا صندوق‌دار رینگ آلومینیومی  نیز باقیمت ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد که از این رقم ۵ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در ۳ چک ۴ ماهه از سوی خریدار پرداخت می‌شود.

اما خودرو ساینا دنده‌ای رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد که از این رقم ۵ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در ۳ چک ۴ ماهه از سوی خریدار پرداخت می‌شود.

شایان‌ذکر است خودرو ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی  نیز باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد که از این رقم ۱۰ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است که در ۳ چک ۴ ماهه از سوی خریدار پرداخت می‌شود.

گفتنی است جدول اعلام شده از سوی سایپا به شرح زیر است.

جدول فروش اقساطی سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟