فروش اقساطی خودروهای سایپا

فروش اقساطی خودروهای سایپا آغاز شد

شنبه - 16 شهریور 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا همچنان به فروش و اقساطی خود ادامه می‌دهد و در جدیدترین شرایط فروش خود خودرو سراتو آپشنال دوباره به جدول فروش این شرکت بازگشته است.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا همچنان به فروش و اقساطی خود ادامه می‌دهد و در جدیدترین شرایط فروش خود خودرو سراتو آپشنال دوباره به جدول فروش این شرکت بازگشته است.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» این شرکت اعلام کرده است در فروش اقساطی خودروهای سایپا فروش خودروهای تیبا و ساینا به همراه سراتو آپشنال امروز شنبه ۱۶ شهریورماه از طریق وب سایت اینترنتی خرید محصولات سایپا انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام سایپا خودرو سراتو آپشنال باقیمت ۲۹۵ میلیون تومان، تیبا صندوق دار در ۲ مدل رینگ فولادی و آلومینیومی به ترتیب با قیمت ۴۳ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان و ۴۶ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان و ساینا دنده‌ای در ۲ مدل رینگ فولادی و آلومینیومی به ترتیب یا قیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان به‌صورت نقدی و با تحویل ۳۰ روز فروخته می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا همچنین اعلام کرده خودروهای تیبا و ساینا به همراه سایپا ۱۵۱ به‌صورت اقساطی فروخته خواهد شد.

همچنین تیبا صندوق‌دار رینگ  فولادی باقیمت ۴۳ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان که ۵ میلیون تومان به‌عنوان وام از آن کاسته خواهد شد، فروخته می‌شود.

تیبا صندوق‌دار رینگ  آلومینیومی نیز باقیمت ۴۶ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان که ۵ میلیون تومان به‌عنوان وام از آن کاسته خواهد شد، فروخته می‌شود.

از سوی دیگر ساینا دنده‌ای رینگ  فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان که ۵ میلیون تومان به‌عنوان وام از آن کاسته خواهد شد، فروخته می‌شود.

همچنین ساینا دنده‌ای رینگ  آلومینیومی باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان که ۱۰ میلیون تومان به‌عنوان وام از آن کاسته خواهد شد، فروخته می‌شود.

گفتنی است بر اساس اعلام سایپا تسهیلاتی که برای خریداران در نظر گرفته‌شده است به‌صورت ۳ چک با فواصل ۴ ماه از خریداران گرفته خواهد شد و خودرو نیز طی ۳۰ روز به خریدار تحویل می شود.

شایان ذکر است فروش اقساطی خودروهای سایپا به شرح زیر است.

جدول فروش اقساطی سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟