فروش اینترنتی ایران خودرو

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو اعلام شد

یکشنبه - 17 شهریور 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز فروش اعتباری ۲ خودرو دنا پلاس و سمند EF7 بنزینی خبر داد.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز فروش اینترنتی ایران خودرو  ۲ خودرو دنا پلاس و سمند EF7 بنزینی خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه ایران خودرو اعلام کرده است چهارشنبه ۲۰ ام شهریورماه ساعت ۱۱ صبح طرح فروش اعتباری این ۲ خودرو در وب‌سایت اینترنتی ایران خودرو فعال خواهد شد.

بر این اساس خودرو دنا پلاس به قیمت مصوب ۱۱۰ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته خواهد شد که از این رقم ۱۴ میلیون ۲۰۰ هزار تومان به‌صورت یک فقره چک به تاریخ ۲۵ شهریور سال آینده از خریدار گرفته خواهد شد.

همچنین ایران خودرو اعلام کرده است خودرو سمند ال ایکس EF7 بنزینی نیز باقیمت ۶۹ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود که این خودرو نیز از ۸ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان تسهیلات بهره می‌برد که خریدار باید طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ شهریور سال ۹۹ به شرکت بپردازد.

ایران خودرو همچنین اعلام کرده است مبلغ پیش‌پرداخت برای خودرو دنا پلاس یک‌صد میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و برای خودرو سمند ال ایکس EF7 بنزینی ۶۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان تعیین‌شده است.

در ضمن این ۲ خودرو فقط در رنگ سفید موجود است.

ایران خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده است این روش فروش صرفاً برای مشتریانی است که چک‌های طرح  سامانه صیاد  را داشته و هیچ‌گونه چک برگشتی نداشته باشند.

ازاین‌رو اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش‌پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان‌پذیر خواهد بود.

گفتنی است ایران خودرو سود تأخیر سالانه ۳۰ درصد برای خریداران در نظر گرفته‌شده است.

شایان‌ذکر است ایران خودرو اعلام کرده است سود تأخیر اعلام‌شده به ازای مبالغ پرداختی مشتری از سوی شرکت ایران خودرو محاسبه و پرداخت می‌شود.

جدول فروش اینترنتی ایران خودرو اعلام‌شده به شرح زیر است

فروش اینترنتی ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟