فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور اعلام شد

چهارشنبه - 20 شهریور 1398

پیشرانه- کرمان موتور عرضه‌کننده خودروهای جک از آغاز فروش نقدی و اقساطی ۲ خودرو این شرکت خبر داد.

پیشرانه- کرمان موتور عرضه‌کننده خودروهای جک از آغاز فروش نقدی و اقساطی ۲ خودرو این شرکت خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام کرمان موتور ۲ خودرو جک J4 و جک S3 از شنبه ۲۳ شهریورماه به‌صورت اقساطی و با تحویل یک ماهه فروخته می‌شود.

کرمان موتور در اطلاعیه خود درباره فروش خودرو جک S3 قیمت نقدی این خودرو را ۲۱۰ میلیون تومان تعیین کرده است، بر این اساس در مدل نخست فروش اقساطی این خودرو یک‌صد و ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت تعیین‌شده است که در صورت پرداخت ۱۲ ماهه، ۴ چک به فاصله ۳ ماه و با رقم ۱۸ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان از خریدار گرفته خواهد شد، گفتنی است خریدار می‌تواند تعداد اقساط را تا ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماه افزایش دهد.

در مدل دوم فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور این خودرو اما یک‌صد و ۵ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت تعیین‌شده است که در صورت پرداخت ۱۲ ماهه، ۴ چک به فاصله ۳ ماه و با رقم ۲۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان از خریدار گرفته خواهد شد، گفتنی است خریدار می‌تواند تعداد اقساط را تا ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماه افزایش دهد.

در مدل سوم فروش اقساطی جک S3 هفتاد و سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت تعیین‌شده است که در صورت پرداخت ۱۲ ماهه، ۴ چک به فاصله ۳ ماه و با رقم ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از خریدار گرفته خواهد شد، گفتنی است خریدار می‌تواند تعداد اقساط را تا ۲۴ یا ۳۶ ماه افزایش دهد.

اما خودرو جکJ4؛ کرمان موتور در اطلاعیه خود قیمت نقدی این خودرو را ۱۴۹ میلیون , ۹۰۰ هزار تومان تعیین کرده است، بر این اساس در مدل نخست فروش اقساطی این خودرو ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت تعیین‌شده است که در صورت پرداخت ۱۲ ماهه، ۴ چک به فاصله ۳ ماه و با رقم ۱۳ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان از خریدار گرفته خواهد شد، گفتنی است خریدار می‌تواند تعداد اقساط را تا ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماه افزایش دهد.

در مدل دوم فروش اقساطی این خودرو اما ۷۵ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت تعیین‌شده است که در صورت پرداخت ۱۲ ماهه ۴، چک به فاصله ۳ ماه و با رقم ۱۹ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان از خریدار گرفته خواهد شد، گفتنی است خریدار می‌تواند تعداد اقساط را تا ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماه افزایش دهد.

در مدل سوم فروش اقساطی جکJ4  پنجاه و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت تعیین‌شده است که در صورت پرداخت ۱۲ ماهه، ۴ چک به فاصله ۳ ماه و با رقم ۲۶ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان از خریدار گرفته خواهد شد، گفتنی است خریدار می‌تواند تعداد اقساط را تا ۲۴ یا ۳۶ ماه افزایش دهد.

جزئیات جدول اعلام‌شده فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور به شرح زیر است.

جدول فروش اقساطی جک J4

جدول فروش اقساطی جک S3

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟