فروش دو برابری بهمن دیزل

فروش دو برابری بهمن دیزل در سال ۹۹

سه شنبه - 7 بهمن 1399

پیشرانه – مدیرعامل شرکت بهمن دیزل می‌گوید که این شرکت در سال جاری تولید خود را گسترش داده و فروش دو برابری بهمن دیزل تا پایان سال نهایی خواهد شد.

پیشرانه – مدیرعامل شرکت بهمن دیزل می‌گوید که این شرکت در سال جاری تولید خود را گسترش داده و فروش دو برابری بهمن دیزل تا پایان سال نهایی خواهد شد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با «پیشرانه» اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، بهمن دیزل بر اساس شعار سال که جهش تولید بود، توانست در چهار حوزه بهبود عملکرد قابل قبولی را به ثبت برساند و این امید وجود دارد که در سال آینده نیز تحولات مثبت ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین تحولات سال جاری در حوزه تولید و فروش محصولات به ثبت رسیده، بیان کرد: بر اساس براوردهای صورت گرفته، تا پایان آذر ماه امسال، فروش بهمن دیزل به کل فروش سال ۹۸ رسیده و این امید وجود دارد که فروش دو برابری بهمن دیزل تا پایان سال جاری به ثبت برسد.

به گفته مدیرعامل بهمن دیزل، بهبود سطح کیفی محصولات دیگر هدف این شرکت در سال جاری بوده و براوردها نشان می دهد که محصولات سه و چهار ستاره این شرکت در سال‌های گذشته به چهار و پنج ستاره ارتقا یافته‌اند و این مسیر در سال آینده نیز دنبال خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه توسعه فضای کارخانه دیگر تحول ثبت شده در این شرکت بوده، توضیح داد: ما سال جاری را با ظرفیت یک کارخانه ۱۶ هکتاری آغاز کردیم اما خوشبختانه یک کارخانه با ظرفیت ۱۷ هکتار به زیرساخت‌ها اضافه شد و امروز فضای بهمن دیزل به ۳۳ هکتار کارخانه گسترش یافته است.

وی با اشاره به محصولات جدید بهمن دیزل در سال جاری، بیان کرد: در سال جاری ما دو محصول تازه روانه بازار کردیم. از سویی مینی بوس پلاسوس که نسل بعدی شیلر است امسال به بازار رسید و یک مدل شیلر هشت تن نیز به بازار عرضه شد.

محمدی ادامه داد: در کنار آن برای سال آینده نیز دو محصول جدید نهایی شده که با توجه به اینکه باید در اطلاعات آن در بورس عرضه شود، فعلا نام تجاری آنها نهایی نشده اما به زودی در رابطه با آنها اطلاع رسانی می‌شود.

وی درباره احتمال از سرگیری همکاری با ایسوزو در صورت کاهش تحریم‌ها نیز گفت: ما در این رابطه اعلام آمادگی کرده‌ایم و ایسوزو نیز در این رابطه آمادگی لازم را دارد اما تصمیم گیری نهایی در این رابطه منوط به تصمیمات کلان در سیاست خارجی و سرنوشت تحریم‌ها خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟